با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

ا

  • اخلاق حرفه ای ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-42]

  • اداره ورزش و جوانان ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]

  • اداره ورزش و جوانان تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]

  • ارتباطات بین فردی نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]

  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]

  • استان کرمانشاه بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]

  • ایستگاه‌های ورزش همگانی بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]

ب

  • بازی های پرورشی مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 40-45]

  • بانوان بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]

  • برند بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 11-20]

  • بسکتبال نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]

ت

  • تاپسیس فازی بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]

  • تحلیل شبکه بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]

  • تحلیل عاملی بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 11-20]

  • تحلیل عاملی ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 39-49]

  • تحلیل محتوا مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]

  • تصمیم گیری چند شاخصه ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 39-49]

  • تعهد ورزشی بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 15-25]

  • تلویزیون بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]

  • تلویزیون شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]

  • توسعه بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]

  • توسعه ورزش بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 15-22]

خ

  • خبرنگاری ورزشی شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]

د

  • دانشگاه پیام نور مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 50-57]

  • داوران نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]

  • دبیران تربیت بدنی ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-42]

ر

  • رادیو شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]

  • رتبه بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]

  • رسانه بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]

  • رسانه جمعی بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 15-22]

  • رسانه محلی مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]

  • رسانه ها بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]

  • رسانه های ترویجی و تبلیغاتی بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 15-25]

  • رسانه های جمعی بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]

  • رسانه‌های جمعی بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]

  • رسانه های ورزشی ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 39-49]

  • رسانه های ورزشی بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]

  • رشته های ورزشی مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]

  • روزنامه تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]

  • روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]

س

  • ساختار سازمانی ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]

  • سیمای استان ها مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]

  • سواد بصری مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]

  • سواد رسانه‌ای مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]

ع

  • عکس ورزشی تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]

  • علم سنجی بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]

ف

  • فازی تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی (َAHP) نقد ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]

  • فرآیند تحلیل شبکه ای فازی بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]

  • فرهنگ سازی بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]

  • فناوری اطلاعات ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]

  • فوتبال بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]

ک

  • کارآفرینی سازمانی تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]

  • کارآمدی مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 50-57]

  • کارآمدی نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]

  • کلید واژه ها: رفتار شهروندی سازمانی ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-42]

  • کودکان مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 40-45]

گ

  • گردشگری تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]

  • گزارشگری ورزشی شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]

ل

  • لیگ بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]

م

  • متغیر اجتماعی تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]

  • متن کاوی بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]

  • مدیریت ارتباط با مشتریان بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]

  • مدیریت ارتباط با هوادار بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]

  • مدیریت تغییر تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]

  • مدیریت رسانه مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]

  • مدیریت رسانه‌های ورزشی مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]

  • مدیریت مشارکتی ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]

  • مدیریت ورزشی مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]

  • مصرف رسانه‌ای مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]

  • معادلات ساختاری بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 15-22]

  • مهارت های ارتباطی مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 40-45]

  • مهارت های روانی نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]

  • موانع تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]

ن

  • نظام های اطلاعات مدیریت نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-84]

  • نظام های اطلاعات مدیریت ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]

  • نقد کتاب نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-84]

و

  • وب‌سایت ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]

  • ورزش تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]

  • ورزش نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-84]

  • ورزش ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]

  • ورزش دانشجویی بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]

  • ورزش دانشگاهی بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]

  • ورزشکار بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 11-20]

  • ورزش همگانی بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]

  • وزارت ورزش و جوانان ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]

ه

  • هزینه بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]

  • هویت برند بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 15-25]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 50-57]