ا
-
اخلاق حرفه ای
ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-42]
-
اداره ورزش و جوانان
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]
-
اداره ورزش و جوانان
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]
-
ارتباطات بین فردی
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]
-
استان کرمانشاه
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]
-
ایستگاههای ورزش همگانی
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]
ب
-
بازی های پرورشی
مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 40-45]
-
بانوان
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]
-
برند
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامههای تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 11-20]
-
بسکتبال
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]
ت
-
تاپسیس فازی
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]
-
تحلیل شبکه
بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]
-
تحلیل عاملی
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامههای تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 11-20]
-
تحلیل عاملی
ارزیابی و رتبه بندی رسانههای ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روشهای تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 39-49]
-
تحلیل محتوا
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]
-
تصمیم گیری چند شاخصه
ارزیابی و رتبه بندی رسانههای ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روشهای تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 39-49]
-
تعهد ورزشی
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 15-25]
-
تلویزیون
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]
-
تلویزیون
شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]
-
توسعه
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]
-
توسعه ورزش
بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 15-22]
خ
-
خبرنگاری ورزشی
شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]
د
-
دانشگاه پیام نور
مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 50-57]
-
داوران
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]
-
دبیران تربیت بدنی
ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-42]
ر
-
رادیو
شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]
-
رتبه
بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]
-
رسانه
بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]
-
رسانه جمعی
بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 15-22]
-
رسانه محلی
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]
-
رسانه ها
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]
-
رسانه های ترویجی و تبلیغاتی
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 15-25]
-
رسانه های جمعی
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]
-
رسانههای جمعی
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]
-
رسانه های ورزشی
ارزیابی و رتبه بندی رسانههای ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روشهای تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 39-49]
-
رسانه های ورزشی
بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]
-
رشته های ورزشی
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]
-
روزنامه
تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]
-
روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]
س
-
ساختار سازمانی
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]
-
سیمای استان ها
مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 30-38]
-
سواد بصری
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]
-
سواد رسانهای
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]
ف
-
فازی
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی (َAHP) نقد
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]
-
فرآیند تحلیل شبکه ای فازی
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]
-
فرهنگ سازی
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]
-
فناوری اطلاعات
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]
-
فوتبال
بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]
-
کارآمدی
مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 50-57]
-
کارآمدی
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]
-
کلید واژه ها: رفتار شهروندی سازمانی
ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 37-42]
-
کودکان
مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 40-45]
گ
-
گردشگری
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]
-
گزارشگری ورزشی
شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 55-74]
ل
-
لیگ
بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]
م
-
متغیر اجتماعی
تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 46-54]
-
متن کاوی
بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 53-61]
-
مدیریت ارتباط با مشتریان
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]
-
مدیریت ارتباط با هوادار
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 43-54]
-
مدیریت تغییر
تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 35-42]
-
مدیریت رسانه
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]
-
مدیریت رسانههای ورزشی
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]
-
مدیریت مشارکتی
ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 58-70]
-
مدیریت ورزشی
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]
-
مصرف رسانهای
مقایسه ی میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 43-51]
-
معادلات ساختاری
بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 15-22]
-
مهارت های ارتباطی
مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 40-45]
-
مهارت های روانی
نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 55-63]
-
موانع
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]
ن
-
نظام های اطلاعات مدیریت
نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-84]
-
نظام های اطلاعات مدیریت
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]
-
نقد کتاب
نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-84]
و
-
وبسایت
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]
-
ورزش
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 27-36]
-
ورزش
نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 75-84]
-
ورزش
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]
-
ورزش دانشجویی
بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-29]
-
ورزش دانشگاهی
بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانههای جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 23-34]
-
ورزشکار
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامههای تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 11-20]
-
ورزش همگانی
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1396-1395، صفحه 13-20]
-
وزارت ورزش و جوانان
ارزیابی کیفیت وبسایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396-1395، صفحه 63-71]
ه
-
هزینه
بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 21-27]
-
هویت برند
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396-1395، صفحه 15-25]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1396-1395، صفحه 50-57]