آ
-
آموزش وپرورش
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]
ا
-
اثربخشی سازمانی
رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 66-76]
-
ارتباطات بازاریابی
تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکتهای غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]
-
ارتباطات ورزشی
کنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]
-
اسپانسرینگ ورزشی
تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکتهای غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]
-
استان ها
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]
-
الگوی مدیریتی
رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]
-
اینترنت
بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]
-
اینستاگرام
کنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]
-
انگیزه
شناسایی انگیزه و دلایل خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]
ب
-
بازاریابی
بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]
-
بازاریابی
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]
-
بازاریابی اینترنتی
اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیامنور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]
-
بازارسنجی
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکتکننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]
-
باشگاه
بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]
پ
-
پیام نور
اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیامنور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]
ت
-
تأمین منابع مالی
تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 69-76]
-
تبلیغات دهان به دهان
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]
-
تبلیغات هدفمند
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکتکننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]
-
تحلیل مسیر
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]
-
تحلیل مضمون
کنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]
-
تربیت بدنی
نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]
-
تعهد سازمانی
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]
-
تفریحی
بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]
-
تلویزیون
بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]
-
تمایل حضور
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]
-
تهدید
تحلیل عوامل موثر در تولید برنامههای ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]
ج
-
جامی
بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]
چ
-
چوگان
بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]
ح
-
حافظ
بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]
-
حامیان مالی و هیات های ورزشی
تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 69-76]
خ
-
خالکوبی
شناسایی انگیزه و دلایل خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]
-
خوشههای شبکه ارتباطی توزیع
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکتکننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]
د
-
دانش آموز
نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]
-
دانشجویان تربیتبدنی
بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیتبدنی دانشگاههای یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 61-74]
-
دانشگاههای ایران
بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]
-
دلایل
شناسایی انگیزه و دلایل خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]
ر
-
رسانه
بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]
-
رسانههای اجتماعی
کنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]
-
رسانه های جمعی
تاثیر رسانههای جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]
-
رسانههای جمعی
تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 69-76]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]
س
-
سازمان های ورزشی
رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]
-
سازمان های ورزشی
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]
-
سازمان ورزش و جوانان
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]
-
سازمان ورزش و جوانان
رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 66-76]
ش
-
شرکتهای غیر دولتی
تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکتهای غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]
-
شهرستان تبریز
تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکتهای غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]
ض
-
ضعف
تحلیل عوامل موثر در تولید برنامههای ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]
ف
-
فدراسیون های ورزشی ایران
بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزشهای ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 35-41]
-
فراغت
بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]
-
فردوسی
بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]
-
فرصت
تحلیل عوامل موثر در تولید برنامههای ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]
-
فساد
تاثیر رسانههای جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]
-
فناوری اطلاعات
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]
-
فناوری اطلاعات
نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]
-
فناوری اطلاعات
ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]
-
فنآوری اطلاعات و ارتباطات
رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 66-76]
-
فوتبال
بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]
-
فوتبال
تاثیر رسانههای جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]
ق
-
قوت
تحلیل عوامل موثر در تولید برنامههای ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]
ک
-
کارآمدی سازمانی
رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]
-
کارائی شبکه ارتباطی توزیع
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکتکننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]
-
کتاب مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی
بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]
-
کیفیت شبکه ارتباطی توزیع
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکتکننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]
م
-
ماتریسSWOT
تحلیل عوامل موثر در تولید برنامههای ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]
-
مدیران ورزشی
رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]
-
مدیران ورزشی
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]
-
مدیریت دانش
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]
-
مدیریت دانش
ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]
-
مراکز دانشگاهی
اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیامنور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]
-
مشتریان ورزشی
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]
-
معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس
بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزشهای ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 35-41]
-
معلمان تربیتبدنی
ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]
-
مقطع متوسطه
نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]
-
مهارت های ارتباطی
رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]
-
مهارتهای ارتباطی
ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]
و
-
وب سایت
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]
-
وب سایت
بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزشهای ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 35-41]
-
وب سایت
اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیامنور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]
-
وبومتریک
اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیامنور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]
-
ورزش
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]
-
ورزش
تاثیر رسانههای جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]
-
ورزشکار
شناسایی انگیزه و دلایل خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]
-
ورزشهای تفریحی
بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]
-
ورزش همگانی
بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]
ه
-
هدف
نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]
ی
-
یادگیری
بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیتبدنی دانشگاههای یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 61-74]
-
یادگیری سیار
بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیتبدنی دانشگاههای یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 61-74]