با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آموزش وپرورش مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]

ا

  • اثربخشی سازمانی رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 66-76]

  • ارتباطات بازاریابی تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]

  • ارتباطات ورزشی کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]

  • اسپانسرینگ ورزشی تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]

  • استان ها مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]

  • الگوی مدیریتی رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]

  • اینترنت بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]

  • اینستاگرام کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]

  • انگیزه شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]

ب

  • بازاریابی بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]

  • بازاریابی ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]

  • بازاریابی اینترنتی اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]

  • بازارسنجی بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]

  • باشگاه بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]

پ

  • پیام نور اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]

ت

  • تأمین منابع مالی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 69-76]

  • تبلیغات دهان به دهان ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]

  • تبلیغات هدفمند بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]

  • تحلیل مسیر تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]

  • تحلیل مضمون کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]

  • تربیت بدنی نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]

  • تعهد سازمانی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]

  • تفریحی بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]

  • تلویزیون بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]

  • تمایل حضور ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]

  • تهدید تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]

ج

  • جامی بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]

چ

  • چوگان بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]

ح

  • حافظ بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]

  • حامیان مالی و هیات های ورزشی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 69-76]

خ

  • خالکوبی شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]

  • خوشه‌های شبکه ارتباطی توزیع بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]

د

  • دانش آموز نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]

  • دانشجویان تربیت‌بدنی بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 61-74]

  • دانشگاههای ایران بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]

  • دلایل شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]

ر

  • رسانه بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]

  • رسانه‌های اجتماعی کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]

  • رسانه های جمعی تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]

  • رسانه‌های جمعی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی هیئت های ورزشی (مورد مطالعه استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 69-76]

  • رضایت شغلی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]

س

  • سازمان های ورزشی رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]

  • سازمان های ورزشی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]

  • سازمان ورزش و جوانان تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]

  • سازمان ورزش و جوانان رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 66-76]

ش

  • شرکت‌های غیر دولتی تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]

  • شهرستان تبریز تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 32-41]

ض

  • ضعف تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]

ف

  • فدراسیون های ورزشی ایران بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 35-41]

  • فراغت بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]

  • فردوسی بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]

  • فرصت تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]

  • فساد تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]

  • فناوری اطلاعات تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]

  • فناوری اطلاعات نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]

  • فناوری اطلاعات ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]

  • فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات رابطه ی بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با اثربخشی سازمانی در سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجانغربی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 66-76]

  • فوتبال بررسی و مقایسه خدمات آنلاین و بازاریابی تحت وب در باشگاه های فوتبال ایران ،آلمان و انگلستان [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 41-51]

  • فوتبال تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]

ق

  • قوت تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]

ک

  • کارآمدی سازمانی رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]

  • کارائی شبکه ارتباطی توزیع بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]

  • کتاب مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]

  • کیفیت شبکه ارتباطی توزیع بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکت‌کننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 42-52]

م

  • ماتریسSWOT تحلیل عوامل موثر در تولید برنامه‌های ورزشی صدا وسیمای استان گیلان [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 53-65]

  • مدیران ورزشی رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]

  • مدیران ورزشی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]

  • مدیریت دانش تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت دانش کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان، کاربرد تحلیل مسیر [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 11-21]

  • مدیریت دانش ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]

  • مراکز دانشگاهی اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]

  • مشتریان ورزشی ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام ایلام [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-34]

  • معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 35-41]

  • معلمان تربیت‌بدنی ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]

  • مقطع متوسطه نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]

  • مهارت های ارتباطی رابطه بین مهارت های ارتباطی با کاربست الگوی مدیریتی و کارآمدی سازمانی مدیران ورزشی استان اصفهان و ارائه مدل [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 15-23]

  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان سازمان های ورزشی و ارائه مدل [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 53-60]

  • مهارت‌های ارتباطی ارتباط بین فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی معلمان تربیت بدنی [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 11-25]

ن

  • نظامی بازنمایی گوی و چوگان در ابیات شعرا ( فردوسی، حافظ، نظامی و جامی) [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 52-58]

  • نظریه کنکاشی در کاربست‌های نظریه‌های ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایت‌مندی [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 45-58]

و

  • وب سایت مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]

  • وب سایت بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 35-41]

  • وب سایت اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]

  • وبومتریک اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-68]

  • ورزش مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکید بر مؤلفه های ورزش وجنسیت خبر [دوره 3، شماره 3، 1395-1394، صفحه 26-34]

  • ورزش تاثیر رسانه‌های جمعی بر کنترل فساد در ورزش فوتبال [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 11-24]

  • ورزشکار شناسایی انگیزه و دلایل‌ خالکوبی ورزشکاران [دوره 3، شماره 4، 1395-1394، صفحه 35-44]

  • ورزشهای تفریحی بررسی وضعیت ظاهری کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 11-14]

  • ورزش همگانی بررسی تاثیر رسانه ها بر ورزش همگانی و تفریحی. [دوره 3، شماره 1، 1395-1394، صفحه 24-29]

ه

  • هدف نقش فناوری اطلاعات در توسعه اهداف درس تربیت بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 22-31]

ی

  • یادگیری بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 61-74]

  • یادگیری سیار بررسی میزان کاربرد یادگیری سیار در یادگیری دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های یاسوج [دوره 3، شماره 2، 1395-1394، صفحه 61-74]