آ
-
آمیخته بازاریابی ورزشی
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
-
آموزش
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
-
آموزش
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
ا
-
اداره ورزش و جوانان
تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 10-20]
-
ارتباطات
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
-
ارزش ویژه برند
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
-
ایرنا
مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
-
اصفهان
رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
-
اطلاع رسانی
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
-
اطلاع رسانی
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
-
اینترنت
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
-
اوقات فراغت
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
ب
-
بازاریابی
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
-
بازاریابی
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
-
بازاریابی محصولات ورزشی
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
-
بی بی سی
مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
-
برنامه نود
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
-
برنامه های ورزشی
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 30-40]
-
برند
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
پ
-
پرسشنامه موانع بکارگیری سیستم اطلاعات مدیریت
تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 10-20]
-
پوشاک ورزشی
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
ت
-
تبلیغات رسانه ای
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
-
تحریک
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 30-40]
-
تحلیل محتوا
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
تربیت بدنی
مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 18-26]
-
تربیت بدنی
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
-
تماشاگران
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
-
توسعه ورزش
رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بینالمللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]
ج
-
جهانی شدن
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
ح
-
حجاب
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
د
-
دانشجویان
مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 18-26]
-
دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی
نقش تبلیغات رسانهای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 66-75]
-
دانشگاه
عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 21-29]
-
دانشگاه
راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 55-61]
-
دانشگاه های ایران
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
دانشگاه های ایران
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
ر
-
رادیو و تلویزیون
بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانههای جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
-
رادیو و تلویزیون
نقش تبلیغات در رسانههای جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
-
راه های پیشگیری
راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 55-61]
-
رسانه
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
-
رسانه
رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بینالمللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]
-
رسانه
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 48-60]
-
رسانه ها
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
-
رسانه های اجتمایی
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 38-46]
-
رسانههای جمعی
بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانههای جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
-
رسانههای جمعی
نقش تبلیغات در رسانههای جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
-
رفتار قالبی
رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بینالمللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 62-71]
-
رفتارهای اوباشگرایانه
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
س
-
ساختار
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
-
سازمان های ورزشی
رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
-
سازمان ورزشی
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
سبک رهبری
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
سیستم اطلاعات مدیریت
تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 10-20]
ش
-
شبکه های تلویزیونی
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 30-40]
ص
-
صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران
نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 27-35]
ط
-
طراحی تجربی
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 38-46]
ع
-
علوم ورزشی
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
-
عوامل فردی
عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 21-29]
ف
-
فرهنگ سازی
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
-
فرهنگ سازی
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 18-26]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 49-58]
-
فوتبال
نقش رسانههای اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباشگرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 10-17]
-
فوتبال
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
ق
-
قانون پنج ساله
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
-
قد
نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 30-37]
ک
-
کارآفرینی
تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 49-58]
-
کالای ورزشی
نقش تبلیغات در رسانههای جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
-
کتاب نرم افزارهای کامپیوتری وفناوری اطلاعات
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
-
کتاب ورزشی
تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 10-18]
-
کتب درسی
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
-
کلمات کلیدی : بازاریابی
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 38-46]
م
-
ماهواره
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
-
محتوای ورزشی
مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 10-20]
-
محتوا و صوری
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
-
مدیران
رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
-
مدیران
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
مدیریت
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
-
مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی
بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاههای ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-29]
-
مدیریت کلارک
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
مشارکت اجتماعی
ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 36-41]
-
مشارکت اجتماعی
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
-
مشتری
بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاههای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 19-28]
-
مطبوعات
بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانههای جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
-
مطبوعات
نقش تبلیغات در رسانههای جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 49-54]
-
مهارت ارتباطی
تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
مهارت های ارتباطی
رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 51-58]
ن
-
نظامهای اطلاعات مدیریت
نقد کتاب: نظامهای اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 59-65]
-
نظامهای اطلاعات مدیریت
نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 30-37]
-
نقد
نقد کتاب: نظامهای اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 59-65]
و
-
واژه های کلیدی: سوء رفتار علمی
عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 21-29]
-
واژه های کلیدی: سوء رفتار علمی
راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 55-61]
-
والیبال
بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانههای جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 59-63]
-
ورزش
تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 49-58]
-
ورزش
نقد کتاب: نظامهای اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 59-65]
-
ورزش
بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394-1393، صفحه 29-40]
-
ورزش
نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 30-37]
-
ورزش آموزشی
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
-
ورزش بانوان
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 48-60]
-
ورزش حرفه ای
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
-
ورزش قهرمانی
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 48-60]
-
ورزش قهرمانی
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]
-
ورزش های تفریحی
وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1394-1393، صفحه 41-48]
-
ورزش همگانی
مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1394-1393، صفحه 42-50]
-
ورزش همگانی
تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394-1393، صفحه 60-72]