با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

ا

  • اخبار ورزشی تلویزیون تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]

  • ارتباطات اجتماعی نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]

  • ارتباطات عمومی نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-48]

  • ارتباط بین‌فرهنگی نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]

  • ارزیابی ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]

  • استان کرمان دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]

  • اضطراب رایانه بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 14-22]

  • انگیزه شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 31-39]

ب

  • بازاریابی بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]

  • بازی ویدیویی شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 31-39]

  • برنامه سازان ورزشی رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]

  • برنامه های ورزشی رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]

پ

  • پخش تلویزیونی مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 24-31]

  • پروتئین های ذخیره ای بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]

  • پوشش رسانه ای پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 56-62]

ت

  • تجزیه خوشه ای بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]

  • تحصیلات . سابقه ورزشی رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]

  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 34-39]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 9-18]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 53-60]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]

  • تحلیل محتوا تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]

  • تربیت بدنی ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]

  • تربیت بدنی و ورزش میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]

  • تلویزیون دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]

  • تن و روان مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 9-13]

  • توسعه مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 24-31]

  • توسعه دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]

  • توسعه پایدار نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 40-44]

ج

  • جنسیت رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]

ح

  • حمایت های مالی ورزشی نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]

د

  • دانشگاه خوارزمی تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]

  • دیپلماسی ورزشی نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]

ر

  • رادیو و تلویزیون بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]

  • رادیو و تلویزیون نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]

  • رسانه نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 40-44]

  • رسانه بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]

  • رسانه عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]

  • رسانه بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]

  • رسانه ها بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]

  • رسانه های جمعی تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 9-18]

  • رسانه های جمعی بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]

  • رسانه های جمعی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]

  • رسانه های جمعی رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]

  • رسانه های ورزشی تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]

  • رسانه‌های ورزشی تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]

  • رضایت‌مندی میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]

  • روزنامه های ورزشی پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 56-62]

  • روزنامه ورزشی عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]

س

  • سازمان های ورزشی بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 14-22]

ش

  • شاهنامه مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 9-13]

  • شبکه های تلویزیونی تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]

  • شبکه های تلویزیونی استانی رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]

ص

  • صدا و سیما رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]

  • صفات کیفی بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]

  • صنعت ورزش بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]

ع

  • عدد زلنی بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]

  • عوامل اجتماعی عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]

ف

  • فرهنگ نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]

  • فناوری اطلاعات اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]

  • فوتبال شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 31-39]

  • فوتبال ملی بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]

ک

  • کتاب میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]

  • کتاب کار ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]

گ

  • گرایش های مدیریت ورزشی تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]

م

  • مجریان ورزشی رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]

  • مجلات علمی- پژوهشی تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 53-60]

  • محتوای پروتئین دانه بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]

  • مخاطب تلویزیونی نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]

  • مدارس ابتدایی ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]

  • مدیران فوق برنامه اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]

  • میزان استفاده اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]

  • میزان آشنایی اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]

  • مشتری میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]

  • مطالعه عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]

  • مطبوعات نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]

  • مطبوعات بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]

  • معلمان ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]

  • مقالات رشته تربیت بدنی تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 34-39]

  • مقالات علمی تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]

  • مقالات مدیریت ورزشی تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 53-60]

  • مقالات مدیریت ورزشی تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]

  • منابع مالی بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]

  • مهارت گوش دادن رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]

ن

  • نشان تجاری نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]

  • نشریات بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]

  • نشریات علمی پژوهشی تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]

  • نشریات ورزشی تخصصی رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]

  • نشریات ورزشی عمومی رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]

  • نشریه علمی پژوهشی تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 34-39]

  • نشریه علوم حرکتی و ورزش تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]

  • نقد نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-48]

  • نیم‌صفحه اول روزنامه پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیم‌صفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 56-62]

و

  • وب سایت های خبری بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]

  • ورزش نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 40-44]

  • ورزش بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]

  • ورزش نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-48]

  • ورزش نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]

  • ورزش دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]

  • ورزش آموزشی بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]

  • ورزش بانوان تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 9-18]

  • ورزش بانوان تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]

  • ورزش بانوان رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]

  • ورزش حرفه‌ای بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]

  • ورزش در ایران باستان مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 9-13]

  • ورزش قهرمانی تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]

  • ورزش قهرمانی مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 24-31]

  • ورزش قهرمانی بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]

  • ورزش های همگانی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]

  • ورزش همگانی بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]

  • ورزش همگانی بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]

  • ویژگی های شخصیتی رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]

  • ویژگی های فردی بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 14-22]

  • وفاداری نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]