ا
-
اخبار ورزشی تلویزیون
تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]
-
ارتباطات اجتماعی
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]
-
ارتباطات عمومی
نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-48]
-
ارتباط بینفرهنگی
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]
-
ارزیابی
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]
-
استان کرمان
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]
-
اضطراب رایانه
بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 14-22]
-
انگیزه
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 31-39]
ب
-
بازاریابی
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]
-
بازی ویدیویی
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 31-39]
-
برنامه سازان ورزشی
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]
-
برنامه های ورزشی
رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]
پ
-
پخش تلویزیونی
مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 24-31]
-
پروتئین های ذخیره ای
بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]
-
پوشش رسانه ای
پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 56-62]
ت
-
تجزیه خوشه ای
بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]
-
تحصیلات . سابقه ورزشی
رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]
-
تحلیل استنادی
تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 34-39]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 9-18]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 53-60]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]
-
تحلیل محتوا
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]
-
تربیت بدنی
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]
-
تربیت بدنی و ورزش
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]
-
تلویزیون
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]
-
تن و روان
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 9-13]
-
توسعه
مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 24-31]
-
توسعه
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]
-
توسعه پایدار
نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 40-44]
ج
-
جنسیت
رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]
ح
-
حمایت های مالی ورزشی
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]
د
-
دانشگاه خوارزمی
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]
-
دیپلماسی ورزشی
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]
ر
-
رادیو و تلویزیون
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]
-
رادیو و تلویزیون
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]
-
رسانه
نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 40-44]
-
رسانه
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]
-
رسانه
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]
-
رسانه
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]
-
رسانه ها
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]
-
رسانه های جمعی
تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 9-18]
-
رسانه های جمعی
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]
-
رسانه های جمعی
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]
-
رسانه های جمعی
رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]
-
رسانه های ورزشی
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]
-
رسانههای ورزشی
تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]
-
رضایتمندی
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]
-
روزنامه های ورزشی
پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 56-62]
-
روزنامه ورزشی
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]
س
-
سازمان های ورزشی
بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 14-22]
ش
-
شاهنامه
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 9-13]
-
شبکه های تلویزیونی
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]
-
شبکه های تلویزیونی استانی
رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]
ص
-
صدا و سیما
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]
-
صفات کیفی
بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]
-
صنعت ورزش
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]
ع
-
عدد زلنی
بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]
-
عوامل اجتماعی
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]
ف
-
فرهنگ
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]
-
فناوری اطلاعات
اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]
-
فوتبال
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 31-39]
-
فوتبال ملی
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]
گ
-
گرایش های مدیریت ورزشی
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]
م
-
مجریان ورزشی
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]
-
مجلات علمی- پژوهشی
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 53-60]
-
محتوای پروتئین دانه
بررسی تأثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری در ارتقاء سطح گرایش زنان به فعالیت های ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 29-34]
-
مخاطب تلویزیونی
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]
-
مدارس ابتدایی
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]
-
مدیران فوق برنامه
اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]
-
میزان استفاده
اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]
-
میزان آشنایی
اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 45-52]
-
مشتری
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 19-25]
-
مطالعه
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 32-43]
-
مطبوعات
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]
-
مطبوعات
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]
-
معلمان
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 63-70]
-
مقالات رشته تربیت بدنی
تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 34-39]
-
مقالات علمی
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]
-
مقالات مدیریت ورزشی
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 53-60]
-
مقالات مدیریت ورزشی
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]
-
منابع مالی
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]
-
مهارت گوش دادن
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]
ن
-
نشان تجاری
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]
-
نشریات
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]
-
نشریات علمی پژوهشی
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 9-16]
-
نشریات ورزشی تخصصی
رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]
-
نشریات ورزشی عمومی
رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 49-54]
-
نشریه علمی پژوهشی
تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 34-39]
-
نشریه علوم حرکتی و ورزش
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 51-62]
-
نقد
نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-48]
-
نیمصفحه اول روزنامه
پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 56-62]
و
-
وب سایت های خبری
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 31-42]
-
ورزش
نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 40-44]
-
ورزش
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 43-49]
-
ورزش
نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-48]
-
ورزش
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 55-60]
-
ورزش
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 17-23]
-
ورزش آموزشی
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]
-
ورزش بانوان
تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 9-18]
-
ورزش بانوان
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 23-30]
-
ورزش بانوان
رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-69]
-
ورزش حرفهای
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]
-
ورزش در ایران باستان
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 9-13]
-
ورزش قهرمانی
تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 20-28]
-
ورزش قهرمانی
مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 24-31]
-
ورزش قهرمانی
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]
-
ورزش های همگانی
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 48-55]
-
ورزش همگانی
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 40-47]
-
ورزش همگانی
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393-1392، صفحه 61-67]
-
ویژگی های شخصیتی
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393-1392، صفحه 14-19]
-
ویژگی های فردی
بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1393-1392، صفحه 14-22]
-
وفاداری
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1393-1392، صفحه 26-33]