با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی

سیدجلیل میریوسفی

دوره 7، شماره 1 ، مهر 1398، ، صفحه 97-109

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.45353.1317

چکیده
  این پژوهش، با هدف بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل اساتید مدیریت ورزشی و رسانه، اصحاب رسانه و ورزشکاران (قهرمانان ملی و استانی سال 97) بود. نمونه‌گیری به روش هدفمند و نمونه آماری (125نفر) تعیین شد. ابزار، پرسشنامۀ ساخته محقق بود که روایی آن توسط اساتید تربیت بدنی و رسانه ...  بیشتر