دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
نویسنده = %D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%8C%20%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85
تعداد مقالات: 1
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)
دوره 7، شماره 1 ، مهر 1398، ، صفحه 51-64