با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای

لیلا بیرامی جغناب؛ جواد کریمی؛ مریم حسینی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 29-39

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46828.1330

چکیده
  هدف این پژوهش تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه­ ای است. روش تحقیق توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. حجم نمونه براساس فرمول کوکران معادل 385 نفر برآورد شد. برای جمع­ آوری داده‌ها از پرسش‌نامه‌ استفاده شد. روایی و پایایی پرسش‌نامه‌ها مورد تائید قرار گرفت. داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار ...  بیشتر

تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران

جواد کریمی؛ شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، ، صفحه 43-52

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.5115

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق، اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تفکر استراتژیک بر پیاده‌سازی مدیریت دانش است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری تمامی کارشناسان ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران را شامل می‌شود. با استفاده از جدول مورگان و نمونه‌گیری تصادفی 175 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت گردآوری داده‌ها ...  بیشتر

تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

مریم حسینی؛ جواد کریمی؛ شیرین زردشتیان

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 35-42

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق بررسی ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه بود. روش پژوهش از نوع توصیفی و همبستگی بود و جامعه آماری این تحقیق را کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه تشکیل می­دهد که تعداد کل آن‌ها 228 نفر است. برای نمونه تحقیق ...  بیشتر

بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی

شیرین زردشتیان؛ مریم حسینی؛ جواد کریمی

دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1395، ، صفحه 13-20

چکیده
  با توجه به اثر ورزش بر ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و اهمیت توسعه آن در مقیاس های ملی و نقش میانجی رسانه ها در این زمینه، پژوهش حاضر درصدد برآمده تا نقش رسانه های جمعی را در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی مورد بررسی قرار دهد . جامعه آماری تحقیق را جمعیت 1500 نفره از بانوان کرمانشاه تشکیل می دهند. با استفاده ا ز جدول کرجسی ...  بیشتر