با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی

امین رعیت؛ مهوش زینی زاده؛ سمیه عمادی

دوره 2، شماره 4 ، شهریور 1394، ، صفحه 38-46

چکیده
  چکیده:‏بازار یابی رسانه اجتماعی و از جمله استفاده از فیس بوک در حال تبدیل شدن به بخشی رایج از بازاریابی تبلیغاتی توسط سازمانهای ‏تفریحی , سرگرمی و ورزش است . در حالی که استفاده از واتس آپ به عنوان یک ابزار بازاریابی مشترک می باشد، شواهد تجربی استفاده ‏از آن بسیار کم می باشد . این تحقیق اثر بخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی بر دانشجویان ...  بیشتر