با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی

حسین عیدی؛ اکرم قبادی یگانه؛ فرهاد نظری

دوره 4، شماره 1 ، آذر 1395، ، صفحه 11-20

چکیده
  امروزه استفاده از ستارگان ورزشی در بازاریابی و تبلیغات کالاها در بسیاری از برنامه‌های بازاریابی باشگاه‌ها‌ قرار گرفته است. ستارگان ورزشی بعنوان گروه‌های مرجع با توجه به قابلیت‌های ویژه و منحصر بفرد خود می‌توانند باعث ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولی خاص گردند. هدف از این پژوهش بررسی عواملی است که در تبلیغات برند ورزشکار ...  بیشتر