با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان

روح الله پورامینی؛ اسماعیل شریفیان

دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1393، ، صفحه 17-23

چکیده
  رسانه ها نقش چند جانبه­ای را در توسعه­ی عرصه های مختلف اجتماعی از جمله ورزش دارند. در این میان، تلویزیون به دلایل متعدّدی جایگاه ویژه ای را در بین اقشار مختلف جامعه کسب کرده است. هدف از تحقیق حاضر آن است که نقش تلویزیون را در توسعه­ی ورزش بررسی نماییم. روش تحقیق پیمایشی، نوع تحقیق کاربردی، و روش جمع آوری اطّلاعات میدانی است. جهت ...  بیشتر