با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی

سارا کشکر؛ سید کمال توکلی؛ رضا صادقی

دوره 1، شماره 1 ، آذر 1392، ، صفحه 19-25

چکیده
  نشر بنا به طبیعتش فضا ساز و فرهنگ­آور است و از مهم‌ترین و نیرومندترین اهرم‌های تحول فکری و فرهنگی است. رواج نشر به طور انبوه در واقع از اختراع چاپ آغاز می‌شود. تحقیق حاضر به منظور دستیابی به میزان رضایت­مندی مخاطبان از حوزه نشر کتب ورزشی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را تمامی مخاطبان مراجعه­کننده به غرفه­های ناشران ...  بیشتر