با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

عبدالله روزفراخ؛ حسین منصوری؛ مرتضی محمدی؛ میثم صادقی

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 1-14

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56080.1479

چکیده
  هدف پژوهش بررسی مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر درگیری، تصویر و آگاهی از برند می‌باشد. 320 نفر از کاربران صفحات اجتماعی برندهای ورزشی مورد مطالعه قرار گرفتند. پژوهش حاضر باروش توصیفی – همبستگی انجام شد. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه چنگ و همکاران (2019)، اسلام و همکاران (2018)، لانگارو و همکاران (2018) بود. از معادله ساختاری روش ...  بیشتر

تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی

حسین منصوری؛ مسلم غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ میثم صادقی

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 65-78

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.51829.1393

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی اثر شاخص‌های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش متشکل از مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در بازار منیریه تهران می‌باشند که از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای انتخاب نمونه از نمونه‌گیری دردسترس استفاده و تعداد 341پرسشنامه جمع‌آوری شد. تجزیه‌و‌تحلیل ...  بیشتر