ا
-
ایزدی، بهزاد
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]
-
اسلامی، قاسم
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
اسمعیلی، محسن
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]
-
ایمانزاده، مسعود
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]
ب
-
بابایی مبارکه، معصومه
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
-
بخشی چناری، امین رضا
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]
-
بخشی چناری، امین رضا
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 69-79]
-
بیرامی جغناب، لیلا
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانهای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-39]
پ
-
پاشایی، سجاد
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]
-
پورپناهی، محمد
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]
-
پورحسین، زهرا
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]
ت
-
تقی آبادی، حمید
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 53-68]
-
تقی آبادی، مسعود
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 53-68]
-
توفیقی، منصوره
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 25-32]
ج
-
جابری، اکبر
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
-
جاویدی، فاطمه
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]
-
جعفری، سید محمد باقر
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]
-
جلالی فراهانی، مجید
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]
-
جوانی، وجیهه
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]
ح
-
حامی، محمد
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
-
حیدری، کلثوم
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-109]
-
حسینی، مریم
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانهای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-39]
-
حسینی، معصومه
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 113-124]
-
حواصل، مهناز
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
خ
-
خبیری، محمد
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 43-54]
-
خبیری، محمد
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]
-
خدایاری، عباس
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
د
-
دهقان، سیدامین
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]
ر
-
راسخ، نازنین
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 25-32]
-
رحیمی گلوگاهی، ارشد
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
-
رحیم نیا، فریبرز
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
روشن، سید علیقلی
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-98]
ز
-
زارعی، ارش
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 99-112]
-
زارعی، علی
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
-
زاهدی، حمید
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]
-
زردشتیان، شیرین
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 69-79]
س
-
سپهریان، امیرحسین
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 53-64]
-
سلیمی، امین
تحلیل محتوای پوشش رسانهای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 111-120]
-
سلیمی، مهدی
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]
-
سمیعی، محمد
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]
ش
-
شجاعی، وحید
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]
-
شراعی، فاطمه
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 37-52]
-
شهبازی، رضا
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]
ص
-
صادقی، میثم
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]
-
صادقی بروجردی، سعید
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]
-
صفاری، مرجان
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-109]
ط
-
طالبیان، حامد
درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 27-42]
-
طباطبایی، سید عباس
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
ظ
-
ظهرابی، احمد رضا
تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 91-98]
ع
-
عامری اصل، حسن
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 113-124]
-
عبدوی، فاطمه
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]
-
عیدی، حسین
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 43-54]
-
عیدی، حسین
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]
-
عزیزیان کهن، نسرین
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]
-
عسگرشمسی، میثم
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 53-64]
-
علی محمدی، حسین
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطهمند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
غ
-
غلامی، مسلم
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]
ف
-
فتاحی مسرور، فروغ
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 25-32]
-
فدایی دهچشمه، معصومه
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]
-
فرجی زاده، پری
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
فریدی، اکرم
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]
-
فلاح کاظمی، مریم
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
ق
-
قادری، فرشاد
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]
-
قاسمی، حمید
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 113-124]
-
قاسمیان مقدم، محمدرضا
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]
-
قائدی، علی
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]
-
قبادی یگانه، اکرم
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]
-
قرایی ترشیزی، نجمه
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطهمند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
-
قربانی قهفرخی، لیلا
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]
-
قلی پور، نگار
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 43-54]
ک
-
کردلو، حسین
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطهمند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]
-
کریمی، جواد
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانهای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-39]
-
کریمی، جواد
تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 91-98]
-
کشتی دار، محمد
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 53-64]
-
کهندل، مهدی
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
گ
-
گل محمدی، کریم
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]
ل
-
لطیفی فرد، مهدی
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-109]
م
-
محبی، امیر
تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 91-98]
-
محبی، عادل
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 37-52]
-
محرم زاده، مهرداد
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]
-
محمدی، سردار
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 99-112]
-
محمدی جامع، حسین
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 69-79]
-
مرادی، عرفان
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 23-36]
-
میریوسفی، سیدجلیل
نقش رسانههای جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 97-109]
-
مستحفظیان، مینا
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]
-
مظلومی سوینی، فرزانه
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]
-
مکی زاده، وحید
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 37-52]
-
ملائی، مینا
تحلیل محتوای پوشش رسانهای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 111-120]
-
منصوری، حسین
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]
-
موحد، محمد امین
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]
-
مولایی، محمدمهدی
درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 27-42]
ن
-
ناصری پلنگرد، ولی
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]
-
نامدار جویمی، احسان
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-98]
-
نامور، مجید
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]
-
نقی زاده، عباس
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]
-
نوبخت، فرزاد
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]
-
نوربخش، مهوش
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 23-36]
ه
-
هنری، حبیب
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]
ی
-
یعقوبی، نور محمد
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-98]
-
یوسفی، بهرام
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]