با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

ا

  • ایزدی، بهزاد بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]

  • اسلامی، قاسم بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • اسمعیلی، محسن بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]

  • ایمانزاده، مسعود بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

ب

  • بابایی مبارکه، معصومه طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

  • بخشی چناری، امین رضا بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]

  • بخشی چناری، امین رضا مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 69-79]

  • بیرامی جغناب، لیلا تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-39]

پ

  • پاشایی، سجاد تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]

  • پورپناهی، محمد بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

  • پورحسین، زهرا تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]

ت

  • تقی آبادی، حمید قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 53-68]

  • تقی آبادی، مسعود قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 53-68]

  • توفیقی، منصوره مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 25-32]

ج

  • جابری، اکبر نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]

  • جاویدی، فاطمه اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]

  • جعفری، سید محمد باقر اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]

  • جلالی فراهانی، مجید بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]

  • جوانی، وجیهه تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]

ح

  • حامی، محمد تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]

  • حیدری، کلثوم کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-109]

  • حسینی، مریم تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-39]

  • حسینی، معصومه مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 113-124]

  • حواصل، مهناز ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

خ

  • خبیری، محمد اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 43-54]

  • خبیری، محمد بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]

  • خدایاری، عباس طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

د

  • دهقان، سیدامین بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

ر

  • راسخ، نازنین مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 25-32]

  • رحیمی گلوگاهی، ارشد تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]

  • رحیم نیا، فریبرز بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • روشن، سید علیقلی نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-98]

ز

  • زارعی، ارش اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 99-112]

  • زارعی، علی طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

  • زاهدی، حمید ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]

  • زردشتیان، شیرین مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 69-79]

س

  • سپهریان، امیرحسین بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 53-64]

  • سلیمی، امین تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 111-120]

  • سلیمی، مهدی ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]

  • سمیعی، محمد اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]

ش

  • شجاعی، وحید تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 55-68]

  • شراعی، فاطمه تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 37-52]

  • شهبازی، رضا بررسی و رتبه‌بندی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 77-84]

ص

  • صادقی، میثم تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]

  • صادقی بروجردی، سعید تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]

  • صفاری، مرجان کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-109]

ط

  • طالبیان، حامد درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 27-42]

  • طباطبایی، سید عباس ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

ظ

  • ظهرابی، احمد رضا تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 91-98]

ع

  • عامری اصل، حسن مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 113-124]

  • عبدوی، فاطمه تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 81-90]

  • عیدی، حسین اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 43-54]

  • عیدی، حسین بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]

  • عزیزیان کهن، نسرین بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]

  • عسگرشمسی، میثم ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

  • عظیم زاده، سید مرتضی بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 53-64]

  • علی محمدی، حسین تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]

غ

  • غلامی، مسلم تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]

ف

  • فتاحی مسرور، فروغ مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 25-32]

  • فدایی ده‌چشمه، معصومه بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 43-50]

  • فرجی زاده، پری ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

  • فریدی، اکرم بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]

  • فلاح کاظمی، مریم ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

ق

  • قادری، فرشاد بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 51-64]

  • قاسمی، حمید مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 113-124]

  • قاسمیان مقدم، محمدرضا بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]

  • قائدی، علی بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 41-51]

  • قبادی یگانه، اکرم بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]

  • قرایی ترشیزی، نجمه تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]

  • قربانی قهفرخی، لیلا ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 15-24]

  • قلی پور، نگار اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 43-54]

ک

  • کردلو، حسین تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 65-76]

  • کریمی، جواد تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-39]

  • کریمی، جواد تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 91-98]

  • کشتی دار، محمد بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 53-64]

  • کهندل، مهدی طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

گ

  • گل محمدی، کریم اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-94]

ل

  • لطیفی فرد، مهدی کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 95-109]

م

  • محبی، امیر تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 91-98]

  • محبی، عادل تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 37-52]

  • محرم زاده، مهرداد بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]

  • محمدی، سردار اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 99-112]

  • محمدی جامع، حسین مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 69-79]

  • مرادی، عرفان بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 23-36]

  • میریوسفی، سیدجلیل نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 97-109]

  • مستحفظیان، مینا ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]

  • مظلومی سوینی، فرزانه نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 15-27]

  • مکی زاده، وحید تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 37-52]

  • ملائی، مینا تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 111-120]

  • منصوری، حسین تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 65-78]

  • موحد، محمد امین ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 69-81]

  • مولایی، محمدمهدی درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 27-42]

ن

  • ناصری پلنگرد، ولی بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]

  • نامدار جویمی، احسان نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-98]

  • نامور، مجید بررسی نقش رسانه‌های جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 85-96]

  • نقی زاده، عباس بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]

  • نوبخت، فرزاد بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 15-22]

  • نوربخش، مهوش طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 15-26]

  • نوروزی سید حسینی، رسول بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 23-36]

ه

  • هنری، حبیب بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]

ی

  • یعقوبی، نور محمد نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-98]

  • یوسفی، بهرام بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 33-42]