با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

ا

  • احمدی، محسن مطالعه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی منطقه جنوب شرق [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 29-40]

  • ایزدپرست، لیلا بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 69-77]

  • اکبری، بهرام بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • اکبرزاده، امیر تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]

  • الهی، علیرضا اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-88]

ب

  • بخشعلی‌پور، وحید بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 73-80]

  • بدری آذرین، یعقوب بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]

پ

  • پاشایی، سجاد بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]

  • پورسلطانی زرندی، حسین مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]

  • پورکیانی، محمد مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 89-100]

ت

  • تبریزچی، شمس الدین شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

  • تقی آبادی، حمید بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 55-67]

  • تقی آبادی، مسعود بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 55-67]

ج

  • جعفری، سلمان بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • جعفری، سلمان شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

ح

  • حافظی، وحید بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]

  • حیدری نژاد، صدیقه رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]

خ

  • خاصه، علی تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-62]

  • خاصه، علی اکبر تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-62]

  • خانمرادی، سعید اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 41-54]

  • خداپرست سرشکه، سیاوش بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 73-80]

د

  • درینی، ولی محمد مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 63-78]

ر

  • رافعی، فریبا ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]

  • رحیمی پردنجانی، امین طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 29-40]

  • رضایی صوفی، مرتضی بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 73-80]

  • رضایی صوفی، مرتضی تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 49-62]

  • رمضانی نژاد، رحیم طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 29-40]

ز

  • زارع، علیرضا رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-28]

  • زردشتیان، شیرین شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

  • زردشتیان، شیرین اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 41-54]

س

  • سلیمانی، حمیدرضا مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]

ش

  • شجیع، کیانوش تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]

  • شفیعی، شهرام طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 29-40]

ص

  • صادقی، حمیده مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 63-78]

  • صباغ نوین، مهناز مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 89-100]

ع

  • عباسی، همایون اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 41-54]

  • عراقی یزدان پرست، پیمان بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 27-38]

  • عرب نرمی، بیتا تلویزیون و توسعه ورزش؛ مطالعه ای با رویکرد نظریه گفتمان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 53-62]

  • عزتی، ابراهیم بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 37-49]

  • علیزایی، عمر تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]

غ

  • غایب زاده، شهروز شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

ف

  • فاتح، حسن بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 15-26]

  • فردی، انسیه تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 63-76]

  • فریدونی، مسعود ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 79-88]

ق

  • قاسمی، حمید مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-36]

  • قاسمی، حمید مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 89-100]

  • قنبری فیروزآبادی، عارفه نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 79-88]

ک

  • کارگر، غلامعلی نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 79-88]

  • کردلو، حسین اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 77-88]

  • کریمی فیروزجایی، علی بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 27-38]

  • کشکر، سارا نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 79-88]

  • کلاته سیفری، معصومه تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

م

  • محمد علیزاد رفیع، ثنا بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • مرادی هزاری، رسول تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 63-76]

  • میرزازاده، زهراسادات تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 41-52]

  • مقدس، مصطفی تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

  • مهرابی، زهرا بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 37-49]

  • موسی زاده، فرزاد ارائه مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 15-28]

ن

  • نامدار جویمی، احسان مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 63-78]

  • نظری، رسول ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397، صفحه 39-48]

  • نظری، رسول ارائه مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 15-28]