با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آقایی، مجتبی ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 39-49]

ا

  • ابراهیم حصاری، سامان ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]

  • احمدی، سید عبدالحمید مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]

  • ایزدپرست، لیلا بررسی و نقدکتاب مهارت‌های کاربردی مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 30-39]

  • اسداللهی، احسان بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 15-25]

  • اسماعیل زاده، روح الله ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 37-42]

  • افتخاری، عذرا بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 23-34]

  • اکبری، بهرام ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]

  • امامی، مینا بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 23-34]

  • امینی، مرجان تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]

  • امینی، مژگان تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]

  • اویسی، نرجس خاتون تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 46-54]

ب

  • بابایی، مریم نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-63]

  • برنگی، حامد بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-61]

  • بزرگ امید، مهدی بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 21-29]

پ

  • پروین، نازدار ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]

  • پروین، ناهیده ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]

ت

  • تجاری، فرشاد بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 15-25]

ث

  • ثابت مطلق، محمد ارزیابی و رتبه بندی رسانه‌های ورزشی از زوایه دید دانشجویان بر اساس روش‌های تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 39-49]

ج

  • جعفری، سلمان ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]

  • جعفرزاده، محبوبه نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]

ح

  • حاجی انزهانی، سارا بررسی و نقدکتاب مهارت‌های کاربردی مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 30-39]

  • حیدری نژاد، صدیقه بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 21-29]

  • حسینی، مریم بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 13-20]

  • حسینی، مریم تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 35-42]

خ

  • خاصه، علی بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-61]

  • خاصه، علی اکبر بررسی پژوهش های بین المللی در حوزه ی رسانه های ورزشی به روش تحلیل شبکه و مصورسازی نرم افزاری [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-61]

د

  • درزیانی، معصومه ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 37-42]

ر

  • رزاقی، محمد ابراهیم نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش" [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 75-84]

  • رضایی صوفی، مرتضی مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 50-57]

ز

  • زارعی، علی بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 15-25]

  • زیتونلی، عبدالحمید مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 50-57]

  • زردشتیان، شیرین بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 13-20]

  • زردشتیان، شیرین تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 35-42]

  • زنجیرچی، سیدمحمود بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 43-54]

س

  • سلوکی، هما مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]

ش

  • شجیع، رضا مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]

  • شعبانی، عباس بررسی ارتباط بین هزینه و رتبه در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی از رسانه های نوشتاری در لیگ چهاردهم) [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 21-27]

ص

  • صیادی، علی بررسی نقش چهار گانه رسانه ها در ترویج ورزش دانشجویی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 21-29]

  • صادقپور، عباس ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]

ع

  • عامری سیاهویی، رضا بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 43-54]

  • عیدی، حسین بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

غ

  • غایب زاده، شهروز ارتباط فناوری اطلاعات با ساختار سازمانی و مدیریت مشارکتی از دیدگاه کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب ایران [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 58-70]

ف

  • فراهانی، ابوالفضل ارزیابی کیفیت وب‌سایت وزارت ورزش و جوانان با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-71]

  • فریدونی، مسعود بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 15-22]

  • فروغی پور، حمید مدیریت مهارت های ارتباطی کودکان از طریق بازی های پرورشی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 40-45]

ق

  • قاسمی، حمید مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 30-38]

  • قاسمی، حمید تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]

  • قاسمی، حمید بررسی تأثیرپذیری ابعاد توسعه ورزش دانشگاهی از رسانه‌های جمعی (مطالعه موردی: دانشگاه های پیام نور ایران) [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 23-34]

  • قاسمی، حمید شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 55-74]

  • قبادی یگانه، اکرم بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

ک

  • کریمی، جواد بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش بانوان استان کرمانشاه به ورزش همگانی [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 13-20]

  • کریمی، جواد تعیین رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کارآفرینی سازمانی و مدیریت تغییر از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 35-42]

  • کشکر، سارا تحلیل محتوای عکسهای روزنامه ایران ورزشی با تاکید بر متغیرهای اجتماعی در سال 1394 [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 46-54]

  • کلاته سیفری، معصومه بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 15-22]

م

  • محمدی، سردار مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 30-38]

  • مشایخی نژاد، شقایق بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 43-54]

  • مهدی پور، عبدالرحمن تبیین شاخص‌های تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 27-36]

ن

  • نظری، رسول نقش مهارت های روانی بر ارتباطات بین فردی و کارآمدی عملکردی داوران بسکتبال ایران [دوره 4، شماره 2، 1395، صفحه 55-63]

  • نظری، فرهاد بررسی برند ستارگان ورزشی در برنامه‌های تبلیغاتی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]

  • نظرویسی، حامد مقایسه محتوای برنامه های ورزشی رسانه های محلی با تأکید بر پوشش رشته های ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1395، صفحه 30-38]

ه

  • هنری، حبیب مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 43-51]