با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آتشبار، شوکت تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]

  • آزادی، رسول مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 42-50]

  • آزادی، رسول نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 66-75]

  • آزادی، رسول تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 10-20]

ا

  • ازم، فاطمه تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]

  • اسدی، عباس بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 59-63]

  • اسدی، عباس نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 49-54]

  • اسماعیلی، زهره بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]

ب

  • باقری، قدرت اله نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]

  • بزرگر، طیبه نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 27-35]

  • بزرگ زاده، ندا مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 18-26]

  • بکتاش، نرگس نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 27-35]

پ

  • پروین، نازدار نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 30-37]

ج

  • جعفری، علی نقد کتاب: نظام‌های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 59-65]

  • جعفرزاده زرندی، محبوبه تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-58]

  • جلالی فراهانی، مجید بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 19-28]

ح

  • حیدریان میرزایی، احمد تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]

  • حسنی، سعید نقد کتاب: نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 30-37]

  • حسینی، سید سعید تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 60-72]

  • حسین پور، اسکندر نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]

  • حمید پور، هاله نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-60]

خ

  • خسروی، جواد مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 42-50]

د

  • دوستی، مرتضی راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 55-61]

  • دولتشاه، فاطمه بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 21-29]

ر

  • رزاقی، محمدابراهیم بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 19-28]

  • رزاقی، محمد ابراهیم تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-58]

  • رضایی صوفی، مرتضی بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 59-63]

  • رضایی صوفی، مرتضی نقش تبلیغات در رسانه‌های جمعی بر میزان خرید کالاهای ورزشی اثر گذار بر کاهش وزن: بررسی دیدگاه دانشجویان دختر تربیت‌بدنی و غیرتربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 49-54]

  • رضائی صوفی، مرتضی تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 60-72]

  • رضوانی، سیده فاطمه ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 36-41]

  • رعیت، امین تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 38-46]

ز

  • زایر، بهنام راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 55-61]

  • زائر، بهنام عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 21-29]

  • زینی زاده، مهوش تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 38-46]

س

  • سپاسی، حسین مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 18-26]

  • سرمدی، محمد رضا بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]

  • سلطان حسینی، محمد تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]

ش

  • شتاب بوشهری، سید ناهید نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-60]

  • شیربیگی، مریم بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]

  • شریفیان، اسماعیل تعیین روایی و پایایی نسخه ایرانی پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در توسعه فرصت‌های کارآفرینی در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-58]

  • شعبانی، عباس تحلیل ورزش و تربیت بدنی در قانون پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 60-72]

ص

  • صابونچی، رضا وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 41-48]

  • صابونچی، رضا تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-18]

  • صابونچی، رضا بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 21-29]

  • صالحی، سعادت الله ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 36-41]

ط

  • طاهری، مرتضی رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 62-71]

  • طحانی، مجید رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 51-58]

ع

  • عباسی، آیدین عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 21-29]

  • عباسی، آیدین راه های پیشگیری و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 55-61]

  • عیدی، حسین مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 42-50]

  • عیدی، حسین نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 66-75]

  • عیدی، حسین تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه موانع استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) در ادارات ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 10-20]

  • عرب عامری، الهه رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 62-71]

  • علیمردانی، محمد نقد کتاب: نظام‌های اطلاعات مدیریت در ورزش [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 59-65]

  • عمادی، سمیه تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی ‏واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 38-46]

ف

  • فاعلی، حدیث وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 41-48]

  • فرازیانی، فاتح رسانه ابزاری جهت ایفای نقش زنان در توسعه مرزهای بین‌المللی ورزش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 62-71]

  • فرزان، فرزام عوامل فردی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 21-29]

  • فرهادی فر، سروش تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-18]

ق

  • قاسمی، حمید وضعیت کتب مدیریت اوقات فراغت و ورزشهای تفریحی در دانشگاه های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 41-48]

  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای کتب مربوط به کاربرد نرم افزارهای کامپیوتری و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در تربیت بدنی و علوم ورزشی تاپایان سال 1393 [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-18]

  • قاسمی، حمید بررسی وضعیت کتب درس مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی در دانشگاه‌های ایران تا پایان سال 1393 [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 21-29]

  • قاسمی، سیدحمید نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4p) [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 27-35]

  • قائم پناه، سمیه مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 10-20]

ک

  • کاشف، سید محمد نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]

  • کشکر، سارا مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 18-26]

  • کشکر، سارا مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 10-20]

م

  • مرادی، علی بررسی رابطه استفاده از ابزار های جهانی شدن با حجاب بانوان لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 29-40]

  • منگشتی جونی، یوسف نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]

  • مهرابی، قاسم بررسی بازاریابی تحت وب (مدیریت ارتباط با مشتری) باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 19-28]

ن

  • نادریان جهرمی، مسعود تحلیل محتوای برنامه های ورزشی صدا و سیما با تاکید بر مولفه های ورزشی مطالعه موردی:( استان های لرستان، مر کزی، اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 30-40]

  • نیازی پور، مرادعلی نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 10-17]

  • نظری، رسول رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1393، صفحه 51-58]

  • نظری، رسول تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 41-48]

  • نوربخش، مهوش مقایسه محتوای اخبار ورزشی خبرگزاری های ایرنا و بی بی سی در نیمه دوم سال 2013 [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 10-20]

  • نوربخشیان، ارغوان تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 41-48]

ی

  • یوسفی، بهرام نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 66-75]