نمایه نویسندگان

ا

  • ایزدی، بهزاد تدوین چارچوب بومی برونسپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 70-80]
  • ایمانیان، مریم تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1399]

ب

  • بخشعلی پور، وحید ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399]
  • بصیرت، مرجان مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399]

خ

  • خاوری خراسانی، لیلی طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روانشناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 26-35]
  • خداپرست سرشکه، سیاوش ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399]
  • خطیبی، امین تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1399]
  • خواجه ئیان، داتیس مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399]

د

  • دوستی، مرتضی مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 90-100]

ر

  • رضایی صوفی، مرتضی ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399]
  • روشندل اربطانی، طاهر مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399]

ز

  • زارع، علیرضا تدوین چارچوب بومی برونسپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 70-80]

ع

  • عبدالملکی، حسین مدلسازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 50-60]

ف

  • فراهانی، ابولفضل بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]
  • فرزان، فرزام مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 90-100]

ق

  • قاسمی سیانی، مجتبی طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روانشناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 26-35]

م

  • موسوی بیوکی، سید رضا بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]
  • موسوی راد، سیده طاهره بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]

ی

  • یانپی، طیبه مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 90-100]