ا
-
ابراهیم فقی محمود، آکو
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]
-
ازادفدا، شیوا
اثر بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-46]
-
ایزدی، بهزاد
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-70]
-
اسلامی، قاسم
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 81-90]
-
اصفهانی نیا، اکرم
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]
-
اکبری یزدی، حسین
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرفکنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
الهی، علیرضا
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرفکنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
ایمانیان، مریم
تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 83-92]
ب
-
باقری، مهدی
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرفکنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
باقری قره بلاغ، هوشمند
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
-
بخشش، رقیه
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]
-
بخشعلی پور، وحید
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-100]
-
بصیرت، مرجان
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 27-42]
-
بهرامی، شهاب
بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 73-82]
ت
-
تاروردی زاده، فاطمه
نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 27-36]
-
تمسکی هرسینی، لیلا
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]
ح
-
حسینی، معصومه
نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 27-36]
خ
-
خاصه، علی
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]
-
خاوری خراسانی، لیلی
طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 43-54]
-
خدایاری، عباس
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 51-60]
-
خداپرست سرشکه، سیاوش
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-100]
-
خطیبی، امین
تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 83-92]
-
خواجه ئیان، داتیس
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 27-42]
د
-
درودیان، علی اصغر
اثر بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-46]
-
دوستی، مرتضی
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]
ر
-
رضایی، مونا
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]
-
رضایی صوفی، مرتضی
ارتباط بین میزان کاربست شاخصهای تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفههای توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-100]
-
ریگی، محب الدین
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 79-94]
-
روشندل اربطانی، طاهر
مفهومسازی ارزش رسانهای بازیکنان فوتبال به عنوان پایهای برای توسعه مدلهای درآمدزایی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 27-42]
ز
-
زارع، علیرضا
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-70]
-
زارع، علیرضا
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 83-92]
-
زارعی، ارش
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 83-92]
-
زمانی دادانه، شاهو
اثر بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-46]
س
-
سجادی، سید نصرالله
اثر شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 91-104]
-
سیفالهی، عباس
اثر شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 91-104]
-
سلیمی، امین
تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-70]
ش
-
شریعتی فیض آبادی، مهدی
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 13-26]
-
شریفیان، اسماعیل
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
ص
-
صابونچی، رضا
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
صادقی بروجردی، سعید
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]
-
صفانیا، علی محمد
بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 73-82]
ط
-
ططری، منوچهر
ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-30]
ظ
-
ظهرابی، فاطمه
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
ع
-
عاشقی، بهنام
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-20]
-
عبدالملکی، حسین
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 51-60]
-
عبدالملکی، حسین
مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 71-82]
-
عرب مختاری، روح اله
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
اثر شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 91-104]
-
عین علی، محسن
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
غ
-
غلامیان، مژگان
ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-30]
ف
-
فراهانی، ابولفضل
بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
فرزان، فرزام
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]
-
فروغی پور، حمید
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
ق
-
قادری، فرشاد
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 81-90]
-
قاسمی، حمید
تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-70]
-
قاسمی سیانی، مجتبی
طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 43-54]
-
قاسمی سیانی، مجتبی
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]
-
قربانی، سعید
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]
-
قره خانی، حسن
طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-78]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
ک
-
کشته گر، عبدالعلی
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 79-94]
-
کشکر، سارا
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 27-40]
-
کهندل، مهدی
طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 71-80]
م
-
مالکی، فریبا
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]
-
مبارکی، مسلم
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]
-
محرم زاده، مهرداد
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]
-
محسنی، ملیحه
بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 73-82]
-
محمودیان، عابد
نقش تعدیلکنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]
-
مرادزاده، عبدالباسط
نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطهی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 79-94]
-
مصطفی زاده، عباس
طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 71-80]
-
ملائی، مینا
تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-70]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
-
منصوری، حسین
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 83-92]
-
منظمی، امیرحسین
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 13-26]
-
منوچهری نژاد، محسن
شناسایی شاخصهای توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]
-
موسوی بیوکی، سید رضا
بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
-
موسوی راد، سیده طاهره
بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]
ن
-
نامدار جویمی، احسان
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]
-
نقی زاده، عباس
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]
-
نوبخت، فرزاد
امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]
-
نوربخش، پریوش
طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 71-80]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحرانهای رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 13-26]
ه
-
همتی نژاد طولی، مهرعلی
نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-20]
ی
-
یانپی، طیبه
مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]