با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

ا

  • ابراهیم فقی محمود، آکو نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]

  • ازادفدا، شیوا اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-46]

  • ایزدی، بهزاد تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-70]

  • اسلامی، قاسم نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 81-90]

  • اصفهانی نیا، اکرم طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]

  • اکبری یزدی، حسین تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

  • الهی، علیرضا تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

  • ایمانیان، مریم تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 83-92]

ب

  • باقری، مهدی تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

  • باقری قره بلاغ، هوشمند تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]

  • بخشش، رقیه امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]

  • بخشعلی پور، وحید ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-100]

  • بصیرت، مرجان مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 27-42]

  • بهرامی، شهاب بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 73-82]

ت

  • تاروردی زاده، فاطمه نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 27-36]

  • تمسکی هرسینی، لیلا نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]

ح

  • حسینی، معصومه نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 27-36]

خ

  • خاصه، علی طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]

  • خاوری خراسانی، لیلی طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 43-54]

  • خدایاری، عباس مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 51-60]

  • خداپرست سرشکه، سیاوش ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-100]

  • خطیبی، امین تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016 [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 83-92]

  • خواجه ئیان، داتیس مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 27-42]

د

  • درودیان، علی اصغر اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-46]

  • دوستی، مرتضی مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]

ر

  • رضایی، مونا طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]

  • رضایی صوفی، مرتضی ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-100]

  • ریگی، محب الدین نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 79-94]

  • روشندل اربطانی، طاهر مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 27-42]

ز

  • زارع، علیرضا تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-70]

  • زارع، علیرضا اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 83-92]

  • زارعی، ارش اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 83-92]

  • زمانی دادانه، شاهو اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 31-46]

س

  • سجادی، سید نصرالله اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 91-104]

  • سیف‌الهی، عباس اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 91-104]

  • سلیمی، امین تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-70]

ش

  • شریعتی فیض آبادی، مهدی مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 13-26]

  • شریفیان، اسماعیل شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

ص

  • صابونچی، رضا مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • صادقی بروجردی، سعید نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]

  • صفانیا، علی محمد بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 73-82]

ط

  • ططری، منوچهر ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-30]

ظ

  • ظهرابی، فاطمه مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

ع

  • عاشقی، بهنام نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 13-20]

  • عبدالملکی، حسین مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 51-60]

  • عبدالملکی، حسین مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 71-82]

  • عرب مختاری، روح اله شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 91-104]

  • عین علی، محسن تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]

غ

  • غلامیان، مژگان ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 21-30]

ف

  • فراهانی، ابولفضل بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]

  • فرزان، فرزام مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]

  • فروغی پور، حمید مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

ق

  • قادری، فرشاد نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 81-90]

  • قاسمی، حمید تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-70]

  • قاسمی سیانی، مجتبی طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 43-54]

  • قاسمی سیانی، مجتبی نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]

  • قربانی، سعید طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]

  • قره خانی، حسن طراحی مدل مهارت های ارتباطی بازخورد شغلی ، قدرت منبع بازخورد و عزت دریافت کننده در بهبود عملکرد شغلی کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 61-72]

  • قزلسفلو، حمیدرضا طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-78]

  • قهرمان تبریزی، کوروش شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

ک

  • کشته گر، عبدالعلی نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 79-94]

  • کشکر، سارا نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 27-40]

  • کهندل، مهدی طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 71-80]

م

  • مالکی، فریبا نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]

  • مبارکی، مسلم نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]

  • محرم زاده، مهرداد امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]

  • محسنی، ملیحه بررسی اثر مهارتهای ارتباطی بر نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال با نقش میانجی تعاملات اجتماعی؛ مطالعه موردی دانش آموزان دختر شهرستان ساوه [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 73-82]

  • محمودیان، عابد نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 103-115]

  • مرادزاده، عبدالباسط نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 79-94]

  • مصطفی زاده، عباس طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 71-80]

  • ملائی، مینا تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 59-70]

  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]

  • منصوری، حسین اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 83-92]

  • منظمی، امیرحسین مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 13-26]

  • منوچهری نژاد، محسن شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • موسوی بیوکی، سید رضا بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]

  • موسوی راد، سیده طاهره بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران ) [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 101-111]

ن

  • نامدار جویمی، احسان نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان) [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 93-106]

  • نقی زاده، عباس امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]

  • نوبخت، فرزاد امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 95-102]

  • نوربخش، پریوش طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 71-80]

  • نوروزی سید حسینی، رسول درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 13-26]

ه

ی

  • یانپی، طیبه مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]