TY - JOUR ID - 860 TI - رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما JO - مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی JA - JSM LA - fa SN - 2345-5578 AU - محمدی, مهشید AU - قاسمی, حمید AD - دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج AD - استادیار دانشگاه پیام نور کرج Y1 - 2014 PY - 2014 VL - 1 IS - 3 SP - 14 EP - 19 KW - مهارت گوش دادن KW - ویژگی های شخصیتی KW - برنامه سازان ورزشی KW - مجریان ورزشی KW - صدا و سیما DO - N2 - هدف پژوهش، بررسی رابطه بین مهارت­های گوش دادن با ویژگی­های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما بود. روش پژوهش توصیفی ـ همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری کلیه برنامه سازان و مجریان ورزشی صدا و سیما به تعداد 100 نفر به روش کل شمار مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده­ها، دو پرسشنامه معتبر بود که روایی صوری آن­ها به طور مجدد توسط جمعی از خبرگان و پایایی آنها از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب در پرسشنامه­های مهارت­های گوش دادن(80/0)، و ویژگی شخصیتی(80/0) تایید شدند. نتایج نشان داد که بین تیپ­های شخصیتی و مهارت گوش دادن افراد سازمان ورزِشی رابطه معنی­داری وجود دارد. در مجموع بین مهارت گوش دادن و ویژگی­های شخصیتی در برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان تفاوت معنی­داری وجود نداشت. UR - https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_860.html L1 - https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_860_9315492f481e74a4eec048c61830ec79.pdf ER -