TY - JOUR ID - 569 TI - میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی JO - مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی JA - JSM LA - fa SN - 2345-5578 AU - کشکر, سارا AU - توکلی, سید کمال AU - صادقی, رضا AD - دانشگاه علامه طباطبائی AD - دانشگاه شمال Y1 - 2013 PY - 2013 VL - 1 IS - 1 SP - 19 EP - 25 KW - رضایت‌مندی KW - مشتری KW - کتاب KW - تربیت بدنی و ورزش DO - N2 - نشر بنا به طبیعتش فضا ساز و فرهنگ­آور است و از مهم‌ترین و نیرومندترین اهرم‌های تحول فکری و فرهنگی است. رواج نشر به طور انبوه در واقع از اختراع چاپ آغاز می‌شود. تحقیق حاضر به منظور دستیابی به میزان رضایت­مندی مخاطبان از حوزه نشر کتب ورزشی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را تمامی مخاطبان مراجعه­کننده به غرفه­های ناشران ورزشی، که در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال 1391 حضور داشتند، که نمونه­گیری به صورت تصادفی و در دسترس انجام گرفت، که حجم نمونه آماری 280 نفر انتخاب گردید. ابزار اندازه­گیری پژوهش حاضر، پرسش­نامه محقق ساخته بود که برای تعیین روایی پرسشنامه از نظرات اساتید و متخصصان علوم ورزشی و ارتباطات استفاده گردید و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 73/0 محاسبه شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی و t مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه (آنوا) استفاده شد که تمامی تجزیه و تحلیل‌ها با استفاده از نرم افزار spss16 انجام گردید. نتایج بیانگر این بود که متغیر عنوان از لحاظ رضایت‌مندی معنادار بوده و با توجه به آزمون‌های تعقیبی بین دانشجو، هیئت علمی و کارمند با بیکار تفاوت مشاهده گردید و همچنین متغیر قیمت معنادار بوده و بین دانشجو و هیئت علمی با بیکار تفاوت معنی داری وجود داشت و بین متغیرهای حجم و سهولت از لحاظ رضایت‌مندی تفاوت معناداری بوده و با توجه به آزمون‌های تعقیبی بین دانشجو با کارمند تفاوت معنا­داری وجود داشت و بین متغیرهای (جذابیت، کیفیت محتوا، تصویرسازی محتوا، صفحه­آرایی و تناسب محتوا با نیازها) تفاوت معناداری مشاهده نگردید. UR - https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_569.html L1 - https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_569_5d61c28106cb26584413639e76878ab5.pdf ER -