%0 Journal Article %T رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما %J مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی %I دانشگاه پیام نور %Z 2345-5578 %A محمدی, مهشید %A قاسمی, حمید %D 2014 %\ 05/22/2014 %V 1 %N 3 %P 14-19 %! رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما %K مهارت گوش دادن %K ویژگی های شخصیتی %K برنامه سازان ورزشی %K مجریان ورزشی %K صدا و سیما %R %X هدف پژوهش، بررسی رابطه بین مهارت­های گوش دادن با ویژگی­های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما بود. روش پژوهش توصیفی ـ همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری کلیه برنامه سازان و مجریان ورزشی صدا و سیما به تعداد 100 نفر به روش کل شمار مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده­ها، دو پرسشنامه معتبر بود که روایی صوری آن­ها به طور مجدد توسط جمعی از خبرگان و پایایی آنها از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب در پرسشنامه­های مهارت­های گوش دادن(80/0)، و ویژگی شخصیتی(80/0) تایید شدند. نتایج نشان داد که بین تیپ­های شخصیتی و مهارت گوش دادن افراد سازمان ورزِشی رابطه معنی­داری وجود دارد. در مجموع بین مهارت گوش دادن و ویژگی­های شخصیتی در برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان تفاوت معنی­داری وجود نداشت. %U https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_860_9315492f481e74a4eec048c61830ec79.pdf