%0 Journal Article %T اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا %J مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی %I دانشگاه پیام نور %Z 2345-5578 %A قره, محمدعلی %A ذاکریان, علیرضا %A ذاکریان, علی %D 2016 %\ 08/22/2016 %V 3 %N 4 %P 59-68 %! اولویت بندی وب سایت های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا %K وبومتریک %K وب سایت %K بازاریابی اینترنتی %K مراکز دانشگاهی %K پیام نور %R %X هدف پژوهش حاضر، اولویت‌بندی وب‌سایت‌های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور و تعیین جایگاه این مراکز در دنیا بود که طی یک مطالعه مقطعی در نیمه اول 1394 انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را کلیه وب‌سایت‌های مراکز دانشگاهی پیام‌نور کشور تشکیل می‌داد (53=N) که کلیه وب سایت‌ها به‌عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفتند. در ابتدا فهرست کلیه وب‌سایت‌های مراکز دانشگاهی تربیت‌بدنی و غیر تربیت‌بدنی، استخراج و با مراجعه به پایگاه وب‌سنجی (webometrics.info)، اطلاعات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد، 11992 وب‌سایت مراکز دانشگاهی در جهان وجود دارد که 7508 مورد در آسیا و 609 مورد در ایران واقع شده است و سهم دانشگاه پیام‌نور 53 مورد است که به دلیل عدم رعایت شرایط استاندارد محیط وبی غالب دانشگاه‌ها در این لیست قرار نگرفته‌اند. در اولویت‌بندی وبی دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام‌نور مرکز با داشتن مناسب‌ترین وب‌سایت در بین دانشگاه‌های پیام‌نور با 16 در کشور و در دنیا رتبه 1786، دانشگاه پیام‌نور اصفهان با رتبه 117 در کشور و در دنیا رتبه 8440 و دانشگاه پیام‌نور قم با رتبه 125 در کشور و در دنیا رتبه 8934 به‌عنوان سه دانشگاه برتر و همچنین دانشگاه پیام‌نور رامیان با رتبه 609 پنجاه و سومین وب‌سایت و در دنیا 22107 را به خود اختصاص دادند. %U https://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_2976_1fc936e74c2919f461ed7f8f9171604b.pdf