با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی

مهری تبریزی یگانه؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64475.1637

چکیده
  هدف از این پژوهش ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی است. روش پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر رویکرد، کیفی است و از روش تحلیل تم (مضمون) استفاده‌شده است. برای انجام مصاحبه میدانی، مشارکت‌کنندگان پژوهش شامل اساتید دانشگاهی و مدیران حوزه گردشگری ورزشی بودند (23 نفر). روش نمونه‌گیری به‌صورت هدفمند ...  بیشتر

ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود

سیده فاطمه رضوانی؛ سعادت الله صالحی

دوره 2، شماره 1 ، آبان 1393، ، صفحه 36-41

چکیده
  هدف از این تحقیق ارزیابی نقش­های چهارگانه‌ برنامه تلویزیونی نود از دیدگاه مردم شهر اصفهان است. جامعه آماری این پژوهش شامل مردم شهر اصفهان است که به تماشای برنامه نود می­پردازند. طبق جدول مورگان و از طریق نمونه­ گیری هدفمند 384 نفر از شهروندان اصفهانی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. در این تحقیق برای اندازه­ گیری نقش­ های ...  بیشتر

مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی

حسین عیدی؛ رسول آزادی؛ جواد خسروی

دوره 2، شماره 1 ، آبان 1393، ، صفحه 42-50

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی کارکردهای رسانه­ ها در ترویج ورزش همگانی شهر کرمانشاه است. روش پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعة آماری پژوهش کلیه کارشناسان رسانه ­ای، اساتید تربیت بدنی و شرکت کنندگان در ورزش همگانی شهر کرمانشاه بود که از روش نمونه گیری غیرتصادفی استفاده و 174 نفر به پرسشنامه پژوهش پاسخ دادند. از پرسشنامة بازبینی ...  بیشتر