با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
شناسایی مؤلفه‌های ارتباطات عمومی در ترویج انواع رشته‌های بیمه‌ای در صنعت ورزش

سید رحمان فریزنی گوهری؛ محمد پوررنجبر؛ مینا حکاک زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64887.1647

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی مؤلفه‌های ارتباطات عمومی در ترویج انواع رشته‌های بیمه‌ای در صنعت ورزش طراحی و اجرا گردید؛ روش پژوهش از نوع آمیخته (کمی و کیفی)، بود. ابزار گردآوری اطلاعات، مصاحبه عمیق و نیمه ساختاریافته با خبرگان و پرسشنامه حاصل از داده‌های کیفی بود. جامعه آماری در بخش کیفی 14 نفر از خبرگان آشنا با صنعت بیمه وصنعت ورزش بودند ...  بیشتر

نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش»

محمد ابراهیم رزاقی

دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1393، ، صفحه 44-48

چکیده
  بررسی تحلیلی یا انتقادی یک کتاب یا یک مقاله به مراحل ابتدایی خلاصه نمی­شود بلکه باید آن را در نظر و کار در پرتو مسائل خاص و دغدغه­های نظری در یک دوره بررسی کرد. بررسی متون این کتاب باهم از یک مجموعه، در یک موضوع طبق اظهاراتی از محدوده­ی فعلی موفّقیت نویسنده در این راه است. سپس نویسنده می­تواند موفّقیت خود را در ادامه ی این مقاله ...  بیشتر