با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1400، ، صفحه 30-20

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55716.1472

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه‌ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود. جامعه آماری این تحقیق(350 نفر)، نخبگان مدیریت ورزشی شامل اعضای هیأت علمی رشته تربیت‌بدنی گرایش مدیریت ورزشی دانشگاه‌های وزارت علوم، بود و نمونه‌گیری به صورت تصادفی و تعداد نمونه(180 نفر) بر اساس جدول مورگان تعیین ...  بیشتر

رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما

مهشید محمدی؛ حمید قاسمی

دوره 1، شماره 3 ، اردیبهشت 1393، ، صفحه 14-19

چکیده
  هدف پژوهش، بررسی رابطه بین مهارت­های گوش دادن با ویژگی­های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما بود. روش پژوهش توصیفی ـ همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری کلیه برنامه سازان و مجریان ورزشی صدا و سیما به تعداد 100 نفر به روش کل شمار مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده­ها، دو پرسشنامه معتبر بود که روایی ...  بیشتر