با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت

رسول نوروزی سید حسینی؛ عرفان مرادی

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 23-36

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.51003.1381

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر واکاوی هیجانات مصرفی- ارتباطی متأثر از مسکاتهای ورزشی شناخته شده (نمونه مورد مطالعه: برند پوما) در تبیین قصد رفتاری مصرف کنندگان با ملاحظه ای اثر تعدیلگری جنسیت است. روش شناسی پژوهش حاضر توصیفی – پیمایشی بوده و بر اساس هدف از نوع مطالعات کاربردی میباشد؛ جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشکده های تربیت ...  بیشتر

بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی

علی قائدی؛ محسن اسمعیلی؛ محمدرضا قاسمیان مقدم؛ بهزاد ایزدی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 41-51

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49507.1361

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی صحه­ گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی بود. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش یک پژوهش نیمه تجربی است. جامعه آماری تحقیق افراد محدوده سنی 30 تا 40 سال بودند که تعداد 30 نفر داوطلب (15 مرد و 15 زن) به عنوان نمونه تحقیق انتخاب گردیدند. به منظور تهیه ابزار تحقیق تصاویر متناسب با دو استراتژی ...  بیشتر