با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال)

لیلا قربانی قهفرخی؛ میثم عسگرشمسی؛ سید عباس طباطبایی؛ مهناز حواصل؛ پری فرجی زاده؛ مریم فلاح کاظمی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 15-24

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.44764.1315

چکیده
  هدف از پژوهش رزیابی کمّی وب‌گاه‌های مجازی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران می‌‌باشد. روش‌ تحقیق  ازنوع توصیفی - تحلیلی برای توصیف و ارزیابی کمی محتوای وب‌گاه‌های باشگاه‌های ورزشی برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران می‌باشد.جامعه‌‌ی آماری شامل،ﺗﻤﺎم وب‌گاه‌های رسمی پنج تیم (باشگاه) برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال در لیگ برتر ...  بیشتر

بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال)

حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ سمانه الماسی

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 51-66

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.41215.1270

چکیده
  این مطالعه با هدف بررسی نقش میانجی دلبستگی به مکان در ارتباط بین رضایت از مکان و مقاصد رفتاری (مطالعه موردی: تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال) انجام شده است. نمونه در این مطالعه 367 نفر از تماشاگران ورزشی لیگ ملت‌های والیبال در سال 1397 می‌باشد. ابزار پرسش‌نامه‌های استاندارد دلبستگی به مکان، رضایت‌مندی از مکان و مقاصد رفتاری می‌باشند. ...  بیشتر

بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی

عباس اسدی؛ مرتضی رضایی صوفی

دوره 2، شماره 1 ، آبان 1393، ، صفحه 59-63

چکیده
  با توجه به نقش بسزای رسانه­ های جمعی در توسعه ورزش، پژوهش حاضر درصدد است تا به بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه ­های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی بپردازد.  نمونه مورد مطالعه پژوهش حاضر 76 دانشجوی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی بودند که بصورت داوطلبانه در پژوهش حاضر شرکت کردند و به پرسشنامه مربوطه که ...  بیشتر