با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی

بهرام یوسفی؛ علی اشرف خزائی؛ اکرم قبادی یگانه

دوره 1، شماره 2 ، بهمن 1392، ، صفحه 31-39

چکیده
  بازی­های ویدیویی ورزشی به‌عنوان بازاری بزرگ از بعد مجازی مصرف ورزش شناخته شده­اند. هدف از پژوهش حاضر اولویت‌بندی فاکتورهای انگیزشی در مصرف مجازی ورزش فوتبال در بین نوجوانان پسر ایرانی بود. جامعه آماری 30هزار پسر (13 تا 18 سال) بود که در مسابقات جام دیجیتال 2013 شرکت کرده بودند و نمونه آماری شامل 384 نوجوان بود که به‌طور داوطلبانه با ...  بیشتر