با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)

مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محسن عین علی

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 37-48

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49079.1353

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر واکاوی نقش اطلاع دهندگی تبلیغات، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر نگرش نسبت به تبلیغات رسانه های اجتماعی و قصد خرید است. این مدل در جامعۀ آماری مخاطبان صفحۀ اینستاگرامی شرکت محصولات ورزشی مجید (مروژ) به آزمون گذاشته شده است. در ادامه 238 نفر از استفاده کنندگان محصولات شرکت مجید که در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام فعال ...  بیشتر