با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک

مهدی باقری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 49-60

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.50047.1365

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، تأثیرگذاری تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی روی وفاداری هواداران به محصولات تبلیغ‌شده توسط وی و تمایل به خرید آن‌ها از آن محصول است. بدین منظور از پرسش‌نامه‌های استاندارد تصویر برند ورزشکاران(ارای و همکاران،2013)، تمایل به خرید(دیالو،2012)و(کاترین ومییر،2010) و وفاداری به برند هواداران(کارول و آهوویا،2006)و(بنت و رندل ...  بیشتر