با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه-ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

فهیمه مومنی فر؛ امین راجی؛ جلال یاراحمدی

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1400، ، صفحه 30-20

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.55716.1472

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر اعتباریابی ابزار شاخص‌های اخلاق رسانه‌ای در برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود. جامعه آماری این تحقیق(350 نفر)، نخبگان مدیریت ورزشی شامل اعضای هیأت علمی رشته تربیت‌بدنی گرایش مدیریت ورزشی دانشگاه‌های وزارت علوم، بود و نمونه‌گیری به صورت تصادفی و تعداد نمونه(180 نفر) بر اساس جدول مورگان تعیین ...  بیشتر

ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش

وحید بخشعلی پور؛ سیاوش خداپرست سرشکه؛ مرتضی رضایی صوفی

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1399، ، صفحه 93-100

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.37812.1240

چکیده
  سازمان‌های آموزشی کشور متناسب با رشد تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، نیازمند دگرگونی‌هایی در فعالیت‌های توانمندسازی نیروی انسانی خود می‌باشند؛ پژوهش حاضر نیز با هدف ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش انجام شد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات کاربردی ...  بیشتر