با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90)

وحید مکی زاده؛ عادل محبی؛ فاطمه شراعی

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 37-52

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49363.1359

چکیده
  هدف این پژوهش تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های ورزشی(مجری برنامه تلویزیونی 34 )است. به همین منظور با استناد به مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدل مفهومی محقق ساخته ارائه و آزمون شد. به منظور گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده و به روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. آلفای کرونباخ پرسشنامه 0/876بوده که نشان از پایایی ...  بیشتر