با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال

معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

دوره 7، شماره 1 ، مهر 1398، ، صفحه 15-26

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.45341.1314

چکیده
  هدف این مطالعه بررسی رابطه انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی از طریق وسایل دیجیتال است. پس از شناسایی متغیرهای انگیزه بینندگان برنامه‌های ورزشی، نه متغیر پنهان انگیزه مورد بررسی قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها و برای شناسایی و  استخراج مقیاس‌ها و گویه‌ها  از روش تحلیل عامل اکتشافی با چرخش متعامد  با استفاده از نرم‌افزارهای ...  بیشتر