با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش

بهرام یوسفی؛ حبیب هنری؛ اکرم قبادی یگانه؛ ولی ناصری پلنگرد

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 33-42

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44427.1309

چکیده
  در آغاز هزاره سوم، دنیای بازاریابی ورزشی شیوه‌‌های جدیدی را برای توسعۀ اقتصاد خود دنبال می‌کند. تبلیغات، یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات مدیریت است که بررسی عوامل مؤثر بر آن همواره دغدغۀ مدیران را به خود اختصاص داده است. بنابراین، هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر هواداری ورزشی  بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش است. جامعۀ آماری ...  بیشتر