با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند

سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ فاطمه جاویدی؛ محمد سمیعی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 83-94

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46002.1322

چکیده
  امروزه اهمیت به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی شکل­ گرفته در بستر آن بیش از پیش برای سازمان‌ها افزایش یافته است؛ به طوریکه سازمان‌های تولید­کننده محصولات ورزشی نیز از آن مستثنی نیستند. با این وجود خلا بررسی نقش ارزش ویژه برند در زمینه بازاریابی محصولات ورزشی از طریق رسانه­ های اجتماعی به وضوح دیده می‎‌شود و همچنین ...  بیشتر