با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال

سیاوش خداپرست؛ مرتضی رضایی صوفی؛ مریم کاظمی

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 29-40

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.42888.1286

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط تبلیغات دهان‌به‌دهان با تمایل حضور افراد در باشگاه­ های ورزشی والیبال شهرستان رشت بود. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نوع توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه افراد فعال در باشگاه ­های والیبال شهر رشت بودند. روش نمونه‌گیری تحقیق به‌صورت دردسترس انتخاب شد. از پرسش‌نامه‌ای محقق‌ساخته ...  بیشتر