با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تأثیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران باشگاه فوتبال سپاهان

محمدرضا مرادی؛ سید سعادت الله صالحی ساداتی

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 69-78

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.41839.1273

چکیده
  هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد تماشاگران باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان و تأثیر متغیر همزادپنداری تیمی بر رابطه بین کیفیت خدمت و قصد حضور مجدد هواداران بود. بدین منظور تعداد 312 نفر از هواداران تیم فوتبال سپاهان که به‌طور تصادفی انتخاب شده بودند و تمایل به شرکت در پژوهش را داشتند انتخاب و  پرسش‌نامه‌های ...  بیشتر