با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت

امین رحیمی پردنجانی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ شهرام شفیعی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 29-40

چکیده
  این پژوهش باهدف ارائه مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه­ های خصوصی ورزشی شهر رشت انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی اجرا شد. جامعه آماری پژوهش، کلیه مشتریان باشگاه­ های خصوصی شهر رشت بودند که از طریق نمونه­ گیری خوشه­ ای از همه مناطق 10 گانه شهر رشت انتخاب شدند. از مناطقی که ...  بیشتر