با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند

صاحب دریایی؛ سعید امیرنژاد؛ سجاد قدمی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61560.1579

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش بلاگرهای اینستاگرام بر قصد خرید محصولات ورزشی با میانجی‌گری نگرش نسبت به برند صورت گرفته است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی‌همبستگی می‌باشد. نمونه آماری شامل 221نفر کاربران اینستاگرام که از طریق این پلتفرم اقدام به‌خرید محصولات ورزشی نموده‌اند، می‌باشد پرسشنامه محقق‌ساخته ...  بیشتر

نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند مجید)

بهمن طیبی؛ وحید ساعت چیان؛ امین دهقان قهفرخی

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 62-71

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.59833.1548

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر بررسی مدل ارتباطی فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان کالاهای ورزشی از طریق ارزش ویژه برند می‌باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی - همبستگی بود. جامعه آماری شامل مشتریان محصولات و کالاهای ورزشی برند ایرانی مجید ( ) بود که در یکی از رسانه‌های اجتماعی این برند (تلگرام و اینستاگرام) ...  بیشتر

تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی

حسین منصوری؛ مسلم غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ میثم صادقی

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 65-78

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.51829.1393

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی اثر شاخص‌های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش متشکل از مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در بازار منیریه تهران می‌باشند که از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای انتخاب نمونه از نمونه‌گیری دردسترس استفاده و تعداد 341پرسشنامه جمع‌آوری شد. تجزیه‌و‌تحلیل ...  بیشتر

تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

مصطفی مقدس؛ معصومه کلاته سیفری

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، ، صفحه 63-72

چکیده
  هدف این تحقیق تأثیر رسانه­ ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت مجید است. روش انجام پژوهش حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است و داده‌های آن به‌صورت میدانی جمع ­آوری شدند، گردآوری داده­ها با استفاده از پرسشنامه صورت گرفت که با بهره­ گیری از نمونه­ گیری در دسترس، 223 مشتری به‌عنوان نمونه ...  بیشتر