با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطه‌مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند

حسین کردلو؛ حسین علی محمدی؛ نجمه قرایی ترشیزی

دوره 7، شماره 1 ، مهر 1398، ، صفحه 65-76

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.45026.1313

چکیده
  در حال حاضر، با توجه به تغییرات سریع در شرایط رقابتی و شرایط موجود بازار، اولویت برای جذب و حفظ مشتریان است، زیرا بدون شک این روش بهترین راه برای افزایش سودآوری است. هدف از پژوهش حاضر تعیین ارتباط بازاریابی رابطه­مند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها است. جامعه آماری شامل همه مشتریان استخرهای ورزشی شهر بیرجند بود. نمونه آماری ...  بیشتر