با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحلیل وضعیت رساله های دکتری حوزه مدیریت ورزشی با تأکید بر رویکرد حل مسأله وارائه الگو

سروش فرهادی فر؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.54941.1452

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تحلیل وضعیت رساله های دکتری حوزه مدیریت ورزشی با تأکید بر رویکرد حل مسأله وارائه الگو انجام شده است. در این پژوهش با بهره گیری از برگه های کدگذاری به تجزیه و تحلیل محتوای 100 رساله حوزه مدیریت ورزشی پرداخته شد. به منظور استخراج الگوی پارادایمی مناسب جهت کاربردی بودن رساله های دکتری به مصاحبه با خبرگان علمی در این حوزه ...  بیشتر

تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی پژوهشی ایران

طوبی بیگ محمدی؛ بهنام عاشقی؛ مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سمر عطا جافر

دوره 11، شماره 1 ، مهر 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63720.1615

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر توضیف و بررسی و تحلیل محتوای مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی بوده و جامعه پژوهش مطالعه شامل مقاله‌های موجود در پایگاه‌های داده (سیویلیکا، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، زدنی، مگ‌ایران، مجلات نور، پورتال جامع علوم انسانی، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و پایگاه استنادی علوم جهان ...  بیشتر

نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی

مهرعلی همتی نژاد طولی؛ بهنام عاشقی

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 13-20

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.53565.1428

چکیده
  کاربرد مدیریت ورزشی در حوزه های مختلف ورزش در حال افزایش است. افزون براین، سازمانهای غیرانتفاعی در زمینۀ ورزش به دنبال به کارگیری افراد متخصص در حوزۀ مدیریت ورزشی هستند؛ ازاینرو، هر کتابی بخواهد تلاش خودرا به تخصصی کردن مدیریت ورزشی معطوف کند، درخور نقد و بررسی است. پژوهش حاضر با هدف نقد کتاب مبانی مدیریت ورزشی انجام شد که از روش ...  بیشتر

مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی

هما سلوکی؛ سید عبدالحمید احمدی؛ رضا شجیع؛ حبیب هنری

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 43-51

چکیده
  هدف از این پژوهش مقایسه­ ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت­ ورزشی است. روش­ تحقیق این پژوهش علی- مقایسه‌ای است. به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه سواد رسانه‌ای رجبی (2013) با آلفای کرونباخ 73/0 و از پرسشنامه مصرف­رسانه‌ای حسنی (2010) با آلفای کرونباخ ...  بیشتر