با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)

مصطفی مقدس؛ معصومه کلاته سیفری

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، ، صفحه 63-72

چکیده
  هدف این تحقیق تأثیر رسانه­ ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت مجید است. روش انجام پژوهش حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی است و داده‌های آن به‌صورت میدانی جمع ­آوری شدند، گردآوری داده­ها با استفاده از پرسشنامه صورت گرفت که با بهره­ گیری از نمونه­ گیری در دسترس، 223 مشتری به‌عنوان نمونه ...  بیشتر

بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران

معصومه کلاته سیفری؛ مسعود فریدونی

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 15-22

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت­های رسانه­های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با توجه به ماهیت موضوع و اهداف پژوهش، جزی پژوهش­های توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کلیه استفاده‌کنندگان از مراکز ورزشی و تندرستی شهر تهران بودند که جهت نمونه‌گیری ...  بیشتر