با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونه‌های رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی

ارش زارعی؛ علیرضا زارع؛ حسین منصوری

دوره 8، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 83-92

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52297.1404

چکیده
  هدف پژوهش حاضر ارائه مدل شناسایی عوامل ترغیب‌کننده مشتریان در فروش شخصی محصولات ورزشی می‌باشد. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی و به روش میدانی انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه کلیه مصرف‌کنندگان کالای ورزشی در سطح شهر تهران بود. به‌صورت نمونه‌گیری تصادفی ساده 306 پرسشنامه جمع‌آوری گردید. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه بک‌ویل ...  بیشتر

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس

سردار محمدی؛ ارش زارعی

دوره 7، شماره 4 ، تیر 1399، ، صفحه 99-112

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.49661.1362

چکیده
  هدف از تحقیق حاضربررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی روی ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران فوتبال تیم پرسپولیس است. روش تحقیق توصیفی-همبستگی بوده وجامعه آماری پژوهش شامل کلیه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس بودند. در این پژوهش351پرسشنامه به صورت آنلاین در سایت پرس لاین جمع آوری و پس از کنار گذاشتن پرسشنامه های مخدوش ...  بیشتر