با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه‌کننده به اماکن ورزشی

مهرداد محرم زاده؛ سجاد پاشایی؛ میر داود حسینی

دوره 6، شماره 4 ، تیر 1398، ، صفحه 67-76

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.46242.1324

چکیده
  در سال‌های اخیر نیاز به تغییر جهت از نگرش مبادله­ ای به ارتباطی در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام پژوهش، مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان مراجعه­ کننده به اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی می­باشد. پژوهش حاضر، از نوع همبستگی و با توجه به هدف از نوع کاربردی می­باشد و ...  بیشتر