با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 81-90

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44362.1307

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان‌به‌دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد. جامعه آماری تحقیق را هواداران تیم‌های فوتبال که از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، تشکیل داده‌اند که 386 نفر به‌عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. جهت جمع­ آوری داده­ ها از پرسش‌نامه ...  بیشتر