با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)

قاسم اسلامی؛ فرشاد قادری

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 81-90

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52666.1407

چکیده
  امروزه به همراه رشد رسانه‌های اجتماعی، باقی ماندن در عرصه‌ی رقابت کسب‌وکارهای الکترونیکی، نیازمند تلاش برای حفظ مشتریان است. پس توجه به وفاداری الکترونیکی مشتریان در این محیط بسیار مهم است. اخیراً خریداران کالاهای ورزشی نیز از بستر اینترنت برای خریدهای خود استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه این رسانه‌ها قابلیت مقایسه کالاها و توجه ...  بیشتر

بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی)

فریبرز رحیم نیا؛ فرشاد قادری؛ قاسم اسلامی

دوره 7، شماره 1 ، مهر 1398، ، صفحه 51-64

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.43480.1298

چکیده
  هدف از این تحقیق بررسی نقش واسط تصویر برند و آگاهی از برند در رابطه بین  بازاریابی از طریق رسانه‌های  اجتماعی و تبلیغات شفاهی الکترونیکی در مشتریان البسه ورزشی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش مشتریان البسه ورزشی هستند که به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها تعداد 500 پرسش‌نامه به روش تصادفی ساده بین استفاده‌کنندگان از البسه ورزشی پخش ...  بیشتر