با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری

نگار قلی پور؛ محمد خبیری؛ حسین عیدی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 43-54

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.43129.1292

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری است.جامعه آماری پژوهش دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و تعداد نمونه 350 نفر بود. برای دستیابی به اهداف پژوهش پرسش‌نامه هویتی با برند اسکالاس و بتمن (2003)، هم‌هویتی با سازمان آلجشیمر (2005)، هم‌هویتی با جامعة ...  بیشتر