با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری

حبیب هنری

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 1-11

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.54040.1434

چکیده
  هدف این تحقیق، تعیین کدهای اخلاق داوری در مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی و بررسی میزان پایبندی داوران به آن کدها بود. روش این پژوهش از نوع پژوهش‌های اکتشافی و توصیفی است و از نوع مطالعات آمیخته (کمی و کیفی) است. بنابراین با توجه به هدف و فرآیند پژوهش؛ روش اجرای آن، پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات، مصاحبه و پرسشنامه ...  بیشتر

بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش

بهرام یوسفی؛ حبیب هنری؛ اکرم قبادی یگانه؛ ولی ناصری پلنگرد

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 33-42

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.44427.1309

چکیده
  در آغاز هزاره سوم، دنیای بازاریابی ورزشی شیوه‌‌های جدیدی را برای توسعۀ اقتصاد خود دنبال می‌کند. تبلیغات، یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات مدیریت است که بررسی عوامل مؤثر بر آن همواره دغدغۀ مدیران را به خود اختصاص داده است. بنابراین، هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر هواداری ورزشی  بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش است. جامعۀ آماری ...  بیشتر

مقایسه ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی

هما سلوکی؛ سید عبدالحمید احمدی؛ رضا شجیع؛ حبیب هنری

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 43-51

چکیده
  هدف از این پژوهش مقایسه­ ی میزان مصرف رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانه‌های ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت­ ورزشی است. روش­ تحقیق این پژوهش علی- مقایسه‌ای است. به‌منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه سواد رسانه‌ای رجبی (2013) با آلفای کرونباخ 73/0 و از پرسشنامه مصرف­رسانه‌ای حسنی (2010) با آلفای کرونباخ ...  بیشتر