با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

داود مودی؛ جعفر خوشبخی؛ جواد قاسمی روشناوند

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، ، صفحه 53-62

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.30915.1187

چکیده
  هدف از این تحقیق بررسی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری با چابکی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی است. روش این تحقیق توصیفی- همبستگی و جامعه آماری پژوهش 120 نفر از کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی را شامل می‌شود که پرسشنامه این پژوهش را تکمیل کردند. برای تحلیل داده­ ها از آزمون­ های کلموگروف-اسمیرنف، ...  بیشتر