با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی مدل ساختاری اثر دانش محصول مصرف‌کننده بر پذیرش برند لباس‌های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی در AMOS

رسول مرادی هزاری؛ انسیه فردی؛ اکبر درخشان

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، ، صفحه 23-33

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.39550.1255

چکیده
  هدف پژوهش، بررسی معادلات ساختاری اثر دانش محصول مصرف­ کننده بر پذیرش توسعه برند لباس ­های ورزشی بر اساس تحلیل چند گروهی است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی مبتنی بر معادلات ساختاری، ازنظر هدف کاربردی و به شکل میدانی انجام‌ گرفته است. جامعه آماری پژوهش، مصرف­ کنندگان برند ورزشی مجید در شهر تهران بود. با توجه به اینکه حجم جامعه نامشخص ...  بیشتر

تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان

رسول مرادی هزاری؛ انسیه فردی

دوره 5، شماره 3 ، خرداد 1397، ، صفحه 63-76

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی میزان اثر هویت­ اجتماعی برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتار مصرفی مشتریان بود. تحقیق حاضر ازنظر هدف کاربردی و به‌صورت توصیفی- پیمایشی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق نیز مشتریان برندهای معتبر ورزشی خارجی (نایک، آدیداس و پوما) در سطح شهر تهران بود و نمونه آماری به‌صورت خوشه­ ای تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه ...  بیشتر